×
آخرین اخبار

توزیع روزانه ۲۵۰هزار لیتر آب با تانکر برای ۱۷ روستای شادگان

  • کد نوشته: 5117
  • ۱۳۹۶-۰۵-۱۱
  • 937 بازدید
  • معاون فرماندار شادگان گفت: روزانه ۲۵۰هزار لیتر آب بوسیله تانکر برای ۱۷ روستای فاقد آب شهرستان توزیع می‌شود

    توزیع روزانه ۲۵۰هزار لیتر آب با تانکر برای ۱۷ روستای شادگان

    دیدگاه نیوز/ ناصر حکیمی- نعمت اله آلبوغبیش معاون فرماندار شادگان در جلسه مدیریت آب شهرستان از توزیع روزانه ۲۵۰هزار لیتر آب در ۱۷ روستای شهرستان خبر داد و گفت: روزانه ۲۵۰ هزار لیتر آب بوسیله شش تانکر آبرسانی سیار در ۱۷ روستای مواجه با کمبود یا فاقد آب شهرستان شادگان توزیع می‌شود.
    معاون فرماندار شادگان از مدیریت و کلیه کارکنان اداره آبفار شهرستان که بطور مستمر و شبانه روزی علاوه بر آبرسانی با تانکر سیار برای روستاهای مواجه با تنش بی آبی و کم آبی ، بصورت بی سابقه و کم نظیر درحال جمع آوری انشعابات غیر مجاز و رفع شکستگی های عدیده شبکه فرسوده آب روستایی است ، تقدیر و تشکر کرد.
    آلبوغبیش مهمترین مشکل فعلی شهرستان را کم آبی عنوان کرد و افزود: مدیریت بهینه آب، همکاری آحاد مشترکین شهری و روستایی را می طلبد و تامین و توزیع به موقع و عادلانه آب مستلزم خودداری مشترکین از مصرف آب لوله کشی برای مواردی غیر از مصارف در نظر گرفته شده، رفع شکستگیها و جمع آوری انشعابات غیر مجاز است.
    معاون فرماندار شادگان در ادامه تسریع در تکمیل خط لوله آبرسانی ۵۲ اینچ طرح غدیر و تصفیه خانه مرکزی واقع در دارخوین را خواستار و یادآور شد یکی از علل کندی عملیات اجرایی طرح آبرسانی غدیر به شادگان کثرت معارضین واقع در مسیر است که بطور جدی در حال پیگیری است.
    و ی با اعلام اینکه معارضین میتوانند با ارائه مستندات از طرق قانونی پیگیری و حقوق خود را دریافت کنند اظهار داشت: در صورت ادامه روند ، علیرغم میل باطنی بر اساس ضوابط و هماهنگی های بعمل آمده با مراجع قضایی ، با معارضین برخورد خواهد شد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *