×
آخرین اخبار

توافق مدیریت آموزش و پرورش و شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در استفاده رایگان دانش آموزان از سینما نفت

  • کد نوشته: 19716
  • ۱۳۹۸-۱۱-۰۵
  • 530 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز؛ معاون آموزش ابتدایی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان مسجدسلیمان از توافق مدیریت آموزش و پرورش و شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان خبر داد. محمدرضا مکوندی افزود: در راستای اهداف عالیه وزارت آموزش و پرورش و افزایش کیفیت آموزشی در مدارس ابتدایی شهرستان مسجدسلیمان ، با توافق مدیرعامل شرکت بهره […]

    توافق مدیریت آموزش و پرورش و شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در استفاده رایگان دانش آموزان از سینما نفت

    به گزارش دیدگاه نیوز؛ معاون آموزش ابتدایی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان مسجدسلیمان از توافق مدیریت آموزش و پرورش و شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان خبر داد.

    محمدرضا مکوندی افزود: در راستای اهداف عالیه وزارت آموزش و پرورش و افزایش کیفیت آموزشی در مدارس ابتدایی شهرستان مسجدسلیمان ، با توافق مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز ، دانش آموزان مقطع ابتدایی به مدّت یکماه در بهمن ماه ۹۸ طی دو سانس صبح و بعد از ظهر به رایگان از سینمای نفت واقع در باشگاه مرکزی استفاده خواهند کرد .

    معاون آموزش ابتدایی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان مسجدسلیمان ضمن اعلام این خبر ، اعلام داشت : شرکت اتوبوسرانی مسجدسلیمان و حومه نیز دانش آموزان را به رایگان از محل آموزشگاههای خود تا سینما و بالعکس منتقل خواهند کرد .

    محمّد رضا مکوندی  این اقدام پسندیده و همکاری سه جانبه مدیریت آموزش و پرورش ، شرکت بهره برداری نفت و گاز و شهرداری مسجدسلیمان را گام مهمی در ایجاد افق روشن و پدید آوردن فضای امید در دانش آموزان ارزیابی  کرد.
    وی در پایان خاطرنشان کرد: امید است با درایت مسئولین شهرستان اینگونه همکاریها در سایر موارد نیز ادامه داشته باشند .

    .

     

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *