×
آخرین اخبار

تقدیر مدیران آموزش و پرورش مسجدسلیمان از مسئولین بهداشت و کادر درمانی این شهرستان

  • کد نوشته: 23757
  • ۱۳۹۹-۰۲-۰۸
  • 1678 بازدید
  • سرپرست آموزش و پرورش مسجدسلیمان با حضور در شبکه بهداشت و درمان این شهرستان از زحمات کادر پزشکی و بهداشت و درمان این شهرستان تقدیر کرد. به گزارش دیدگاه نیوز، بهزاد شیانخواه سرپرست مدیریت آموزش و پرورش مسجدسلیمان، علی عیدیوندی معاونت پرورشی و تربیت بدنی و الهام رجایی کارشناس بهداشت مدیریت آموزش و پرورش مسجدسلیمان […]

    تقدیر مدیران آموزش و پرورش مسجدسلیمان از مسئولین بهداشت و کادر درمانی این شهرستان

    سرپرست آموزش و پرورش مسجدسلیمان با حضور در شبکه بهداشت و درمان این شهرستان از زحمات کادر پزشکی و بهداشت و درمان این شهرستان تقدیر کرد.

    به گزارش دیدگاه نیوز، بهزاد شیانخواه سرپرست مدیریت آموزش و پرورش مسجدسلیمان، علی عیدیوندی معاونت پرورشی و تربیت بدنی و الهام رجایی کارشناس بهداشت مدیریت آموزش و پرورش مسجدسلیمان با حضور در شبکه بهداشت و درمان شهرستان با دکتر سرمست رییس شبکه بهداشت و درمان و دکتر شمی پور رییس مرکز بهداشت شهرستان مسجدسلیمان دیدار و از زحمات مدافعان سلامت جامعه تقدیر به عمل آوردند.

    در این دیدار رییس شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان ضمن تبریک انتصاب بهزاد شیانخواه به سمت سرپرست مدیریت آموزش و پرورش مسجدسلیمان خدمت به مردم در شرایط سخت را وظیفه ذاتی کادر بهداشت و درمان دانست و بیان داشت : طبق سوگندی که یاد کرده ایم با تمام توان به مردم خدمت خواهیم کرد تا انشا الله با همت مضاعف و توانی که خداوند می دهد بتوانیم تا ریشه کن کردن این ویروس به خدمت بپردازیم. وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: آموزش و پرورش در مبارزه با شیوع کرونا می تواند کمک موثری به کادر بهداشت و درمان داشته باشد به نوعی که معلمان در آموزش های انلاین مسایل بهداشتی را نیز آموزش دهند.

    بهزاد شیانخواه سرپرست اداره آموزش و پرورش مسجدسلیمان نیز مجاهدات کادر درمان کشور در برابر بیماری کرونا را با مجاهدت رزمندگان دفاع مقدس مقایسه و از زحمات مدافعان سلامت سپاسگزاری نمود. وی در این دیدار از حمایت آموزش و پرورش از فعالیت های شبکه بهداشت و درمان شهرستان خبر داد.

    دکتر شایسته شمی پور معاون بهداشتی شبکه و رئیس مرکز بهداشت شهرستان نیز گفت: بخش بهداشت و آموزش و پرورش همیشه در یک خط هستند. شمی پور ادامه داد: معلمان در کلاس های آنلاین از دانش آموزان بخواهند که توصیه های بهداشتی را رعایت و در این مدت در خانه بمانند. علی عیدی وندی معاون پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش مسجدسلیمان نیز با قدر دانی از زحمات کادر بهداشت و درمان کشور و همین طور شهرستان مسجدسلیمان بیان داشت: کادر درمان با شجاعت تمام در برابر این بیماری می ایستند و همه ما قدردان این ایستادگی و شهامت هستیم. وی در ادامه ابراز امیدواری نمود ان شاالله با رعایت فاصله گذاری اجتماعی شاهد کاهش این بیماری باشیم. درپایان، به رسم سپاسگزاری و یادبود، تقدیر نامه و شاخه های گل از طرف آموزش و پرورش شهرستان مسجدسلیمان به کادر بهداشت و درمان شهرستان اهدا گردید.

    .

     

    .

     

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.