×
آخرین اخبار

مدیر تعاون روستایی خوزستان خبر داد:
تعاون روستایی موظف به بوجاری بیش از ۲۳ هزار تن بذر گندم برای کشت پاییزه است

  • کد نوشته: 18564
  • ۱۳۹۸-۰۸-۰۱
  • 654 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز؛ مدیر تعاون روستایی خوزستان از عهده دار بودن این سازمان برای تولید ۲۳ هزار تن گندم بذری بوجاری شده برای کشت پاییزه سال جاری خبر داد. به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی خوزستان جمشید بنی فری گفت: یکی از مهمترین رسالت های تعاون روستایی خوزستان تامین انواع نهاده های کشاورزی برای […]

    تعاون روستایی موظف به بوجاری بیش از ۲۳ هزار تن بذر گندم برای کشت پاییزه است

    به گزارش دیدگاه نیوز؛ مدیر تعاون روستایی خوزستان از عهده دار بودن این سازمان برای تولید ۲۳ هزار تن گندم بذری بوجاری شده برای کشت پاییزه سال جاری خبر داد.
    به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی خوزستان جمشید بنی فری گفت: یکی از مهمترین رسالت های تعاون روستایی خوزستان تامین انواع نهاده های کشاورزی برای کشاورزان به خصوص در کشت بزرگ پاییزه است.
    وی ادامه داد: از این رو در ۵ شهرستان و ۶ مکان مشغول تولید و بوجاری گندم بذری هستیم.
    مدیر تعاون روستایی خوزستان گفت: اهواز، اندیمشک، شوش، شوشتر و ۲ جایگاه در دزفول مشغول تولید و بوجاری ۲۳ هزار تن گندم بذری می باشند که تا کنون موفق به تولید ۵ هزار تن گندم بذری و توزیع بین شرکت ها شده ایم و امیدواریم به زودی گندم بوجاری شده در اختیار کشاورزان برای کشت پاییزه قرار بگیرد.
    بنی فری بیان داشت: میزان گندم بذری که در شرکت های تعاون روستایی تولید می شود، قطعا میزان ظرفیت ما نیست و توانایی تولید ما رقمی بالغ بر ۲۵ هزار تن است، اما طبق برنامه ریزی های صورت گرفته از سوی جهاد کشاورزی این میزان گندم بذری تولید و در نهایت در اختیار کشاورزان قرار می گیرد.
    لازم به ذکر است با توجه به گستردگی کار کشاورزی که در خوزستان وجود دارد، تامین گندم بذری استاندارد و با کیفیت از دغدغه ها و اولویت های تعاون روستایی می باشد که هر ساله این مهم را با جدیت و با دقت به نتیجه می رساند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *