×
آخرین اخبار

تذکر تعدادی از نمایندگان زن مجلس به روحانی

  • کد نوشته: 3619
  • ۱۳۹۶-۰۳-۲۳
  • 865 بازدید
  • تعدادی از نمایندگان زن مجلس در تذکری به رئیس‌جمهور عنوان کردند که زنان ما نیازی به اعطای امتیازات جنسیتی ندارند و با معیار توانمندی و شایستگی می‌توانند در حوزه مدیریت کلان و ارشد کشور نقش ایفا کنند.

    تذکر تعدادی از نمایندگان زن مجلس به روحانی

    به گزارش دیدگاه نیوز؛ تعدادی از نمایندگان زن مجلس در تذکری به رئیس‌جمهور عنوان کردند که زنان ما نیازی به اعطای امتیازات جنسیتی ندارند و با معیار توانمندی و شایستگی می‌توانند در حوزه مدیریت کلان و ارشد کشور نقش ایفا کنند.

    طیبه سیاوشی شاه‌عنایتی نماینده مردم تهران، هاجر چنارانی نماینده مردم نیشابور، زهرا سعیدی مبارکه نماینده مردم مبارکه و ناهید تاج‌الدین نماینده مردم اصفهان در تذکری به رئیس جمهور خواستار استفاده از استعدادها و توانمندی‌های زنان در اداره امور کشور شدند که متن کامل این تذکر به شرح زیر است:

    جناب آقای دکتر روحانی

    حضرتعالی در طول دولت یازدهم پیگیر تحقق بخشی از مطالبات جامعه زنان بوده و در برنامه‌های انتخاباتی‌تان نیز مطالبات زنان را نمایندگی کرده‌اید.

    اما آنگونه که مستحضرید با گذشت ۴ دهه از انقلاب اسلامی، زنان شایسته جامعه ما هنوز جایگاه واقعی خود را در اداره امور کشور به دست نیاوردند و در بسیاری از حوزه‌ها حضور ویترینی دارند.

    آقای رئیس جمهور:

    زنان ما نیازی به اعطای امتیازات جنسیتی ندارند و با معیار توانمندی و شایستگی می‌توانند در حوزه مدیریت کلان و مدیریت ارشد کشور نقش ایفا کنند.

    از این رو از جنابعالی و دولت محترم انتظار می‌رود فارغ از نگاه جنسیتی در راستای اجرای بند ۱۴ اصل سوم، اصل بیستم و اصل بیست و یکم قانون اساسی فرصت‌های لازم برای استفاده از ظرفیت‌ها و استعدادهای زنان در اداره امور کشور را ایجاد کرده و امکان لازم برای ورود بانوان به عرصه‌های مدیریتی کشور و مشارکت موثر زنان در رشد و توسعه کشور را فراهم فرمایید.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *