×
آخرین اخبار

بی‌سوادی ترامپ بار دیگر سوژه شبکه‌های اجتماعی شد

  • کد نوشته: 4017
  • ۱۳۹۶-۰۴-۰۳
  • 909 بازدید
  • دیدگاه نیوز / غلط املایی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در پیامی که روز جمعه در حساب فیسبوک خود منتشر کرده بود بار دیگر توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی را به خود جلب کرد. ترامپ در این پیام فیسبوکی بخش هایی از سخنرانی خود در آیووا درباره بازگشت معدنچیان به معادن زغال سنگ را با زیرنویس […]

    بی‌سوادی ترامپ بار دیگر سوژه شبکه‌های اجتماعی شد

    دیدگاه نیوز / غلط املایی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در پیامی که روز جمعه در حساب فیسبوک خود منتشر کرده بود بار دیگر توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی را به خود جلب کرد.

    ترامپ در این پیام فیسبوکی بخش هایی از سخنرانی خود در آیووا درباره بازگشت معدنچیان به معادن زغال سنگ را با زیرنویس منتشر کرد. جالب آنکه او حتی متوجه غلط املایی واژه معدنچی نشد و به جای درج واژه (miners) از لغت اشتباه (minors) استفاده کرد.

    بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی با انتشار این گاف رئیس جمهور آمریکا به کنایه نوشتند، ترامپ حتی املای درست معدنچی را نمی داند چگونه می خواهد از معدنچیان و اشتغال آنها حمایت کند!

    ترامپ یکی از مخالفان انرژی های تجدیدپذیر همچون انرژی باد و خورشید است و در پی احیای انرژی های سنتی همچون سوخت زغال سنگ در آمریکا است.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *