×
آخرین اخبار

به هر قیمتی در نفت نمی مانم

  • کد نوشته: 11792
  • ۱۳۹۷-۰۳-۱۶
  • 889 بازدید
  • دیدگاه نیوز – سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: حاضر نیستم به هر قیمتی در نفت بمانم و در صورت فراهم نشدن شرایط از این تیم جدا می‌شوم. محمود فکری با وجود این که در فصلی که گذشت توانست تیم نفت مسجدسلیمان را از لیگ یک به لیگ برتر برساند و محبوبیت زیادی نزد هواداران […]

    به هر قیمتی در نفت نمی مانم

    دیدگاه نیوز – سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: حاضر نیستم به هر قیمتی در نفت بمانم و در صورت فراهم نشدن شرایط از این تیم جدا می‌شوم. محمود فکری با وجود این که در فصلی که گذشت توانست تیم نفت مسجدسلیمان را از لیگ یک به لیگ برتر برساند و محبوبیت زیادی نزد هواداران پرشور این تیم پیدا کرد، هنوز تکلیف حضورش روی نیمکت فصل آینده نفت مسجدسلیمان مشخص نیست.

    وی در ارتباط با توافق با باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: من ۲ هفته پیش به اهواز رفتم و صحبت‌هایی نیز بین من و مسئولان باشگاه مطرح شد، اما آن صحبت‌ها خروجی مشخصی نداشت و قرار شده روز پنجشنبه به مسجدسلیمان بروم و با مسئولان شهری و استانی جلسه‌ای را برگزار کنیم تا ببینیم به توافق نهایی دست پیدا می‌کنیم یا خیر. فکری در ارتباط با انتظاراتش از مسئولین استانی گفت: توقع من این است که منابع مالی لازم برای باشگاه نفت مسجدسلیمان در نظر گرفته شود و بودجه ما به حدی باشد که بتوانیم بازیکنان مستعدی جذب کنیم و تیم خوبی برای فصل آینده لیگ برتر ببندیم. باید هزینه‌های جاری تیم تامین شود و دغدغه اصلی من در حال حاضر همین مسئله تامین منابع مالی برای باشگاه است. قاعدتا مسئولان باید تاکنون قول مساعدی می‌دادند یا در این زمینه اقدامی می‌کردند، اما عجیب است که تا به حال به صورت رسمی هیچ چیزی اعلام نشده و من نگران آینده نفت هستم. وی ادامه داد: قیمت بازیکنان در فوتبال ایران بسیار بالا است و با بودجه کم نمی‌توانیم حضوری قدرتمندانه در لیگ برتر داشته باشیم. شرایط طوری است که اگر بخواهیم با بازیکنی قرارداد امضاء کنیم باید درصدی از قرارداد را همان ابتدا به آن بازیکن پرداخت کنیم وگرنه کار جذب بازیکن سخت می‌شود. امیدوارم هرچه زودتر بلاتکلیفی تیم نفت به پایان برسد و به دغدغه‌های مردم خونگرم مسجدسلیمان احترام گذاشته شود فکری ادامه داد: .اگر شرایط واقعا برای ادامه همکاری مناسب باشد می‌مانم، در غیر این صورت حاضر نیستم به هر قیمتی در نفت بمانم و برای مسئولان تیم و مردم خوب مسجدسلیمان آرزوی موفقیت می‌کنم.

    سرمربی تیم قهرمان فصل گذشته لیگ دسته اول کشور در ارتباط با نقل و انتقالات تیم های صعود کرده به لیگ برتر نیز گفت: تیم‌های تازه صعود کرده به لیگ برتر مثل نفت مسجدسلیمان و نساجی مازندران کار دشوارتری دارند و باید هر چه سریعتر بازیکنان با کیفیت جدیدی را جذب کنند. تیم نساجی این کار را انجام داده و آن طور که شنیده ام با چند بازیکن خوب به توافق رسیده است، اما تیم ما نسبت به سایر تیم‌ها خیلی عقب است و اگر زمان را از دست بدهیم همه بازیکنان مدنظرمان با تیم‌های دیگر قرارداد امضاء می‌کنند. محمود فکری در ارتباط با این که در صورت توافق با نفت مسجدسلیمان آیا با کادر گذشته ادامه خواهید داد یا کادر فنی شما تغییر خواهند کرد نیز گفت: اگر در نفت بمانم همان دستیاران قبلی به کارشان ادامه می‌دهند و یک دستیار جدید نیز به کادرفنی اضافه خواهد شد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *