×
آخرین اخبار

بمب خبری که هواداران استقلال را شوکه خواهد کرد!

  • کد نوشته: 5209
  • ۱۳۹۶-۰۵-۱۵
  • 956 بازدید
  • با اعلام سازمان لیگ فوتبال باشگاه استقلال در آستانه یک اتفاق تلخ قرار گرفته است.

    بمب خبری که هواداران استقلال را شوکه خواهد کرد!

    به گزارش دیدگاه نیوز، سازمان لیگ در نامه ای به امضای حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ برتر، به باشگاه استقلال هشدار داد که مجوز حرفه ای بودن این باشگاه در معرض باطل شدن و خود باشگاه در خطر تعلیق قرار گرفته است.

    باشگاه استقلال بدهی های انباشته زیادی از سالیان قبل به چند بازیکن خارجی دارد و به تازگی نیز چند بازیکن مانند کاوه رضایی و آندرانیک تیموریان به خاطر طلبهایشان از این باشگاه شکایت کرده اند.

    متن نامه به این شرح است:

    جناب آقای افتخاری

    مدیر عامل محترم باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال تهران

    با سلام

    عطف به ایمیلهای ارسالی از سوی نمایندگان سیستم مجوز حرفه ای کنفدراسیون فوتبال آسیا، موارد خواسته شده از سوی ایشان به قرار ذیل است:

    ۱-ارائه مستندات مرتبط با پرونده آقای الکساندر هلمک مبنی بر اینکه قبل از تاریخ صدور مجوز حرفه ای آن باشگا توافق و پیگیری های انجام شده نشان دهنده جاری بودن تعهدات فی ما بین باشگاه با ایشان اثبات شود. (حداکثر تا ۵ مرداد ۹۶)

    ۲-در جلسه ممیزی آن باشگاه مقرر شد فلسفه وجودی و برنامه های ادواری توسعه جوانان باشگاه و اسناد مشخص کننده ارتباط فلسفه باشگاه با برنامه توسعه جوانان تا تاریخ ۲۵ جولای ۲۰۱۷ ارسال شود که متاسفانه بنا به پیگیری و نامه ارسالی ایشان( پیوست) این امر محقق نشده.

    ۳- تعیین تکلیف وضعیت بدهی باشگاه در خصوص پرونده های باز فیفا و شکایت های اخیر بازیکنان خارجی و داخلی از جمله آندو تیموریان و کاوه رضایی

    از آنجا که ارسال موارد اصلاحی و پاسخ دهی نواقص اعلام شده در سیستم مجوز حرفه ای مستقیما در تعهد باشگاه است، لذا ضروری است هر چه سریعتر و قبل از موعد تعیین شده، ترتیبی اتخاذ شود تا مجوز حرفه ای تا مجوز حرفه ای آن باشگاه معتبر باقی مانده شامل جرایم و تعلیق احتمالی نشود.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *