×
آخرین اخبار

برگزاری سوگواره (( احلی من العسل )) در شادگان

  • کد نوشته: 6584
  • ۱۳۹۶-۰۷-۰۲
  • 695 بازدید
  • معاون فرماندار شادگان در جلسه هماهنگی ایام عاشورا گفت: همزمان با سراسر استان و کشور سوگواره (( احلی من العسل )) در کنار گلزار شهدای گمنام شادگان برگزار می شود .

    برگزاری سوگواره (( احلی من العسل )) در شادگان

    دیدگاه نیوز/ ناصر حکیمی – نعمت اله آلبوغبیش معاون فرماندار شادگان د رجلسه هماهنگی ایام عاشورا که در محل سالن جلسات اداره آموزش و پرورش شادگان تشکیل شد از برگزاری سوگواره (( احلی من العسل )) در کنار گلزار شهدای گمنام شادگان خبر داد و گفت : این سوگواره همزمان با سراسر استان و کشور روز ششم محرم ساعت ۹ صبح در کنار گلزار شهدای گمنام شادگان برگزار می شود .

    معاون فرماندار شادگان با تأکید بر ضرورت برگزاری هر چه باشکوهتر این سوگواره افزود : سوگواره احلی من العسل با مداحی و تجمع بزرگ نوجوانان عاشورایی در روز منتسب به حضرت قاسم بن الحسن (ع) ، روز ششم محرم الحرام ، با نوای لبیک یا حسین (ع) و هیأت من الذله با محوریت ناحیه مقاومت بسیج و اداره آموزش و پرورش شادگان و همکاری سایر دستگاه های اجرایی برای اولین بار به این شکل در شهرستان برگزار خواهد شد .

    وی در ادامه استمرار این سوگواره در سال های آینده را خواستار شد و اظهار داشت کلیه دستگاه های اجرایی مرتبط جهت برگزاری هر چه باشکوه تر این سوگوار اعلام آمادگی کرده و در راستای گرامی داشت یاد و خاطره شهید نوجوان واقعه کربلا حضرت قاسم (ع) از هر گونه همکاری و مساعدت دریغ نخواهند کرد.

    آلبوغبیش با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس با ایام محرم، بر لزوم انتقال ارزش های مشترک دفاع مقدس و فرهنگ عاشورایی برای جوانان و نوجوانان و نسل های آینده تاکید کرد و یادآور شد : الگوسازی از سیره ی ائمه معصومین برای نسل جوان و نوجوان و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای نوجوان واقعه کربلا از جمله اهداف برگزاری سوگواره احلی من العسل است .ناصرحکیمی خبرنگار

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *