×
آخرین اخبار

بیست و دومین قرارگاه کنترل بیماری کرونا در شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد

  • کد نوشته: 31256
  • ۱۳۹۹-۰۴-۲۵
  • 543 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز، صبح روز سه شنبه با حضور فرماندار مسجدسلیمان بیست و دومین جلسه قرارگاه کنترل بیماری کرونا در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد. دکتر پاکدل در این جلسه ضمن تاکید بر لزوم رعایت فاصله گذاری اجتماعی در ادارات گفت:با توجه به افزایش مبتلایان و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی انتظار می […]

    بیست و دومین قرارگاه کنترل بیماری کرونا در شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد

    به گزارش دیدگاه نیوز، صبح روز سه شنبه با حضور فرماندار مسجدسلیمان بیست و دومین جلسه قرارگاه کنترل بیماری کرونا در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
    دکتر پاکدل در این جلسه ضمن تاکید بر لزوم رعایت فاصله گذاری اجتماعی در ادارات گفت:با توجه به افزایش مبتلایان و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی انتظار می رود مدیران ادارات در این خصوص بصورت جدی اقدام کنند و در غیراینصورت برخورد جدی خواهد شد.
    وی ادامه داد: از همکاری همه جانبه حجت الاسلام امینی امام جمعه و فرمانده سپاه شهرستان در بحث غسل و تدفین متوفیان کرونایی تشکر می کنم زیرا روحانیون و نیروهای بسیج از ابتدا شیوع کرونا تاکنون در این زمینه ایثار کردند.

    فرماندار مسجدسلیمان افزود:در بحث گندزدایی و ضدعفونی محلات شهرستان هوانیروز در کنار دیگر مجموعه ها بخوبی درخشید و بصورت منظم و با برنامه ریزی مناسب در این زمینه عمل کرد.

    در ادامه این جلسه دکتر شمی پور رئیس شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان بر لزوم رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی در ادارات تاکید کرد و گزارش کوتاهی در خصوص مبتلایان به کرونا در مسجدسلیمان ارائه کرد.
    همچنین لازم بذکر است یکی از مصوبات مهم این جلسه ممنوع شدن فعالیت بازار جمعه در شهرستان بود که شهرداری و نیروی انتظامی متولیان انجام این مصوبه خواهند بود.

    .

    .

    .

    .

    .

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.