×
آخرین اخبار

برانکو: لیاقت این قهرمانی را داشتیم / ۲ سال پیش پرسپولیس برای بقا می‌جنگید

  • کد نوشته: 331
  • ۱۳۹۶-۰۱-۲۷
  • 896 بازدید
  • برانکو پس از پیروزی ۲ بر صفر مقابل ماشین‌سازی و قهرمانی در لیگ برتر گفت: احتمالا خودتان بدانید که چقدر شادی و شادابی در تیم ما وجود دارد و ما عملا قهرمان شدیم و تبریک بسیار بسیار بزرگم قبل از همه به بازیکنانم است زیرا آنها از همه بیشتر سزاوار این مقام هستند.

    برانکو: لیاقت این قهرمانی را داشتیم / ۲ سال پیش پرسپولیس برای بقا می‌جنگید

    به گزارش دیدگاه نیوز ، برانکو در نشست خبری ادامه داد: همچنین کادرفنی و دکتر طاهری و هیات مدیره باشگاه که به بهترین شکل کارمان را دنبال کردند. یک تبریک بزرگ و ویژه برای هواداران دارم که در کل فصل یار دوازدهم ما بودند. لیاقت این شادی و قهرمانی را داشتیم. در کل فصل نشان دادیم که بهترین بازی‌ها را ارایه دادیم و با وجود همه خستگی‌ها و فشارها به خصوص در این بازی.

    برانکو در مورد دیدار با ماشین‌سازی تاکید کرد: نیمه اول ۵ فرصت ایده آل گلزنی را از دست دادیم و زودتر می‌توانستیم پیروز شویم. نشان دادیم که یک تیم هستیم. از طاهری در راس هرم مدیریت باشگاه تا بازیکنان و بهترین هواداران‌مان، هدف مان این است که بازی‌های باقی‌مانده را هم با همین کیفیت ادامه بدهیم.سرمربی پرسپولیس گفت:می‌خواهیم امشب با بازیکنان و هواداران پرشورمان شادی کنیم و ۲ سال پیش پرسپولیس برای بقا می‌جنگید. سال گذشته عملا قهرمان بودیم و امسال فاتحانه قهرمان شدیم و کاملا آگاه بودیم به مسئولیت و فشارها زیرا همه انتظار داشتند بهتر باشیم و بازیکنان ما به این خوبی واکنش نشان دادند. باید از خودم هم تعریف کنم این سومین قهرمانی من در سه کشور مختلف است.

    ی در مورد اینکه مقابل ماشین‌سازی نمایشی از پرسپولیس قهرمان ندیدیم و حتی مقابل تیم ته جدولی حتی ممکن بود بازی مساوی کند، گفت: در مورد بازی امروز مهم‌ترین مساله بُردن بود. در ۱۵ دقیقه اول ۵ شانس میلیون درصدی داشتیم، نه صدرصدی که در ۲۰ دقیقه اول می‌توانستیم با سه چهار گل جلو بیفتیم و با آرامش بازی را دنبال کنیم. ماشین‌سازی تیمی است که کیفیتش بهتر از موقعیتش در جدول است. طبیعی است که آنها به عنوان میزبان تلاش کردند و در اواخر بازی شانس گل داشتند. من متوجه شانس زیاد گلزنی حریف نشدم؟ دروازه‌بان ما یک موقعیت تک به تک را گرفت. مهم نیست. شاید به حساب شما نتیجه باید ۱۰ بر ۲ می‌شد. اصلا بازی ۱۰ بر ۱۰ می شد و مشکلی نیست.

    وی در مورد شرایط ترکیب پرسپولیس در ادامه لیگ گفت: باید ببینیم وضعیت بازیکنان‌مان برای بازی‌های آینده چطور است ولی بدانید همه می‌خواهند بازی کنند. با پدیده و الهلال بازی داریم.

    برانکو در مورد شرایط فوتبال ایران نیز خاطرنشان کرد: تغییرات مثبت زیادی در فوتبال ایران انجام شده و زیرساخت‌ها نسبت به قبل خیلی بهتر شده و همین زمین ورزشگاه یادگار امام خیلی عالی است. زمین گسترش هم خوب است. در مشهد و اصفهان هم ورزشگاه جدید ساخته شده است و در تهران هم ورزشگاه داریم و در اهواز هم همین طور. این مسایل شرایط را برای کار با کیفیت فراهم می‌کند. لیگ ما هم خوب است و بعد از مدت‌ها سه چهار تیم اول ایران پرسپولیس، استقلال، تراکتورسازی و سپاهان در جمع ۴ تیم برتر هستند و باشگاه‌ها هم تلاش می‌کننند روز به روز بهتر شوند. زیرساخت‌ها و وضعیت مالی باشگاه‌ها و سرمایه گذاری در آکادمی باشگاه‌ها و با توجه به پتانسیل نیروی انسانی و عشق مردم ایران به فوتبال به جایی رسیدیم که فوتبال ایران در جمع ۳ تیم برتر فوتبال آسیا قرار گرفته است در حالی که تیم‌های ملی دیگر در حال نزول هستند تیم‌های ملی ایران سیر صعودی دارند و به یمن باشگاه‌ها و کارشان و اصرار حرفه‌ای گری باشگاه‌ها شرایط به اینجا رسیده است.

    وی در مورد پنالتی زذن دوباره مهدی طارمی در این مسابقه، گفت: پنالتی را سیدجلال باید می‌زد و او کاپیتان من است.اما او تصمیم گرفت مهدی بزند. به سیدجلال تبریک می‌گویم. او اعتماد به نفس مضاعف به مهدی داد و او دست راست مربی است و حق تصمیم گیری در زمین دارد.

    برانکو در مورد بازی ضعیف پرسپولیس مقابل ماشین‌سازی گفت: عرض کردم ماشین‌سازی نسبت به جایگاهش در جدول تیم بهتری است. در نیم فصل اول این تیم استقلال را برد. سپاهان را ۳ بر صفر شکست داد. قبل از آن هم با تراکتورسازی مساوی کردند و نمی‌دانم چرا ماشین‌سازی را اینقدر دست‌کم می‌گیرید. بازی سختی با الریان داشتیم و به همین دلیل به بازیکنانم تبریک می‌گویم.
    برانکو در مورد کمک پرسپولیس به فرهنگ سازی تماشاگران گفت: همه جای دنیا بین تماشاگران کری خوانی هست.

    وی در پاسخ به سوال یکی خبرنگاران مدعی شد داوران کمک کردند تا پرسپولیس قهرمان شود، افزود: تلاش‌هایی هست که قهرمانی ما را کم فروغ کند. ما از هفته اول قهرمان بودیم و در صدر جدول قرار داشتیم. کمترین گل را خوردیم و بیشترین گل را زدیم. داور چه زمانی به ما کمک کرده است؟!
    برانکو در مورد اینکه امروز داور به سود شما اعلام پنالتی کرد،گفت: داور از کجا مقصر است؟ او را با سنگ زدند. حق‌مان برد نبود؟! ببخشید که بردیم. پنالتی و کارت قرمز باید همراه می‌شد.

     
    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *