×
آخرین اخبار

برآیند تولید شرکت نفت و گاز مسجد سلیمان در سال ۹۶ فراتر از صدرصد شد

  • کد نوشته: 10032
  • ۱۳۹۶-۱۲-۰۶
  • 1428 بازدید
  • مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجد سلیمان گفت: برآیند تولید این شرکت در سال ۹۶ مثبت و به رشد ۱۰۳ درصدی رسیدیم.

    برآیند تولید شرکت نفت و گاز مسجد سلیمان در سال ۹۶ فراتر از صدرصد شد

    به گزارش دیدگاه نیوز، قباد ناصری در خصوص برآیند تولید شرکت نفت و گاز مسجد سلیمان در سال ۹۶، عنوان کرد: با وجود مشکلات فراوان و سختی های این شرکت در زمینه تولید توانستیم به برآیندی مثبت و ۱۰۳ درصدی در سال ۹۶ دست پیدا کنیم.

    ناصری با اشاره به تکلیف ویژه شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب به صیانت و توجه به حفظ محیط زیست، اظهار کرد: از آنجایی که سدها و حجم فراوانی از آب جمع شده در پشت آنها و همچنین رودخانه های بسیار در حوزه ی عملیاتی و موقعیت جغرافیایی شرکت نفت و گاز مسجد سلیمان قرار دارد، توانستیم به بازدید و بازرسی از ۱۱۴۱ کیلومتر خطوط لوله اصلی اعم از رو زمینی و زیر زمینی و سایر تأسیسات و تجهیزات مربوط به تولید و انتقال نفت در دستور کار و جزو رئوس شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان قرار گیرد .

    ناصری در ادامه گفت: خوشبختانه در سال ۱۳۹۶ با توجه به حساسیت ها و اقدامات صورت گرفته ، هیچگونه حادثه ی قابل ذکری در این شرکت رخ نداد و فعالیت ها براساس بالاترین سطح ایمنی و سلامت محیط کار و کارکنان انجام شد .

    مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجد سلیمان گفت: اگر امروز توانسیم به تعهد اعلام شده در خصوص تولید نفت و گاز در سال ۱۳۹۶ و تولید ۳ درصدی فراتراز تولید دست یابیم نتیجه تلاش و زحمت های تیمی همکاران در این شرکت است.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *