×
آخرین اخبار

بازدید مدیرکل مدیریت بحران استان خوزستان از مناطق حادثه خیز در شهرستان مسجدسلیمان

  • کد نوشته: 31733
  • ۱۳۹۹-۰۴-۳۰
  • 690 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز، صبح امروز (یکشنبه) با دعوت فرماندار مسجدسلیمان،امید بن عباس مدیرکل مدیریت بحران استان خوزستان از مناطق حادثه خیز در این شهرستان بازدید کرد. وی ابتدا از تپه رانشی منطقه نفتک و سپس مناطقی همچون تپه دوراهی بی بیان،مناطق آسیب دیده بر اثر زلزله،مناطق آلوده به نشت نفت و گاز، منازل در […]

    بازدید مدیرکل مدیریت بحران استان خوزستان از مناطق حادثه خیز در شهرستان مسجدسلیمان

    به گزارش دیدگاه نیوز، صبح امروز (یکشنبه) با دعوت فرماندار مسجدسلیمان،امید بن عباس مدیرکل مدیریت بحران استان خوزستان از مناطق حادثه خیز در این شهرستان بازدید کرد.

    وی ابتدا از تپه رانشی منطقه نفتک و سپس مناطقی همچون تپه دوراهی بی بیان،مناطق آسیب دیده بر اثر زلزله،مناطق آلوده به نشت نفت و گاز، منازل در حال بازسازی (منازل آسیب دیده بر اثر زلزله) و شهرک ۵۴۰ واحدی امام رضا (ع) مورد بازدید قرار داد.فرماندار مسجدسلیمان در این بازدید ضمن تاکید بر لزوم رفع خطر در مناطق پرخطر گفت: اقدامات خوب و مهمی در منطقه تپه رانشی نفتک انجام گرفت و تا حدودی رفع خطر صورت گردید اما بازهم باتوجه به جنس خاک این تپه خطر وجود دارد و نیازمند توجه جدی و اعتبارات لازم است.

    وی ادامه داد: تپه دوراهی بی بیان که در چند مدت گذشته دچار ریزش شد خوشبختانه خسارت جانی و مالی در بر نداشت اما ضرورت دارد این تپه تعیین تکلیف شود و انشالله بزودی برای جابه جایی و شروع بکار رفع خطر در این منطقه تصمیم گیری خواهد شد.

    مدیرکل مدیریت بحران استان خوزستان هم در حاشیه این بازدید ضمن اشاره به پیشرفت خوب منازل در حال بازسازی بر اثر زلزله در شهرستان گفت: خوشبختانه روند بازسازی در شهرستان جریان دارد و با حمایت های لازم انتظار داریم تا پایان سال جاری به پایان برسد.وی ادامه داد: یکی از نیازهای اساسی موثر در تسریع احداث شهرک امام رضا (ع)وجود زیرساخت ها است که پیش زمینه اینکار همکاری ادارات خدمات رسان در شهرستان است اما با جدیت فرماندار مسجدسلیمان در بحث پیگیری در سطح استان،روند بازسازی منازل آسیب دیده بر اثر زلزله سرعت گرفته است.

    بن عباس اضافه کرد: در بحث ساختمان اداره تامین اجتماعی هم پیگیری های لازم صورت گرفت و حداکثر تا نیمه اول مرداد ماه سازمان تامین اجتماعی برای ساختمان موقت و جدید این اداره اقدام خواهد کرد و بحث مقاوم سازی یا بازسازی ساختمان قدیم این اداره هم تعیین تکلیف خواهد شد.

    .

     

    .

     

    .

     

    .

     

    .

     

    .

     

    .

     

    .

     

    .

     

    .

     

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.