×
آخرین اخبار

نشست هم اندیشی پیشگیری از شیوع کرونا در سالن اجتماعات فرمانداری لالی برگزار شد

  • کد نوشته: 26868
  • ۱۳۹۹-۰۳-۰۶
  • 792 بازدید
  • در پی شیوع ویروس کرونا در شهرستان لالی با حضور جمعی از مسئولین شهرستان نشست هم اندیشی جهت پیشگیری از شیوع کرونا در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد. به گزارش دیدگاه نیوز در این جلسه که فرماندار، دادستان، رئیس مرکز بهداشت، بخشدار حتی و اعضای شوراها، و معتمدین محلی بخش حتی در آن […]

    نشست هم اندیشی پیشگیری از شیوع کرونا در سالن اجتماعات فرمانداری لالی برگزار شد

    در پی شیوع ویروس کرونا در شهرستان لالی با حضور جمعی از مسئولین شهرستان نشست هم اندیشی جهت پیشگیری از شیوع کرونا در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

    به گزارش دیدگاه نیوز در این جلسه که فرماندار، دادستان، رئیس مرکز بهداشت، بخشدار حتی و اعضای شوراها، و معتمدین محلی بخش حتی در آن حضور داشتند گودرز ترکی زاده با تاکید بر رعایت موارد بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی از دهیاران خواست بر سم پاشی و گندزدایی روستاها نظارت کامل داشته باشند. محمد علیمحمدی دادستان شهرستان لالی نیز یکی از عوامل شیوع ویروس کرونا را برگزاری مراسمات عزا و عروسی دانست و از معتمدین محلی خواست در جلوگیری از برگزاری این مراسمات همکاری لازم را داشته باشند که در صورت مشاهده با جدیت برخورد خواهد شد.

    فخرالدین بخشدار حتی نیز گفت: مصوبات ستاد مقابله با کرونا قطعا توسط دهیارها و اعضای شوراها به سمع و نظر مردم خواهد رسید. وی گفت: همه تلاش ما این است این مصوبات را با ظرافت و دقت کامل به اجرا دربیاوریم تا ان شاء الله هر چه سریع تر شاهد ریشه کن شدن این ویروس منحوس باشیم. ایشان همچنین از ادامه تعطیلی کمپ گردشگری آرپناه خبر داد و گفت: این کمپ تا اطلاع ثانوی تعطیل و به هیچ وجه اجازه حضور گردشگران به این منطقه داده نخواهد شد.

    در این مراسم کاظمی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لالی با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی گفت: شهروندان برای حفظ سلامتی خود و دیگران از ماسک استفاده و به دیگران برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی تاکید کنند. وی ادامه داد: تا زمانی که واکسن کرونا کشف و به صورت انبوه تولید نشده باشد مردم باید دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.