×
آخرین اخبار

باید قانون را اصلاح کنیم تا افراد مؤثری در مجلس داشته باشیم

  • کد نوشته: 20031
  • ۱۳۹۸-۱۱-۱۳
  • 487 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز، عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان با حضور در برنامه تلویزیونی «نگاه یک» در خصوص بررسی صلاحیت‌ها اظهارداشت: در بررسی صلاحیت‌ها یک مقطع هیأت‌های اجرایی را داریم و کار در نهایت به هیأت‌های نظارت شورای نگهبان در نهایت ارسال می‌شود. وی افزود: بالای ۱۶ هزار ثبت نام داشتیم و باعث تأسف است […]

    باید قانون را اصلاح کنیم تا افراد مؤثری در مجلس داشته باشیم

    به گزارش دیدگاه نیوز، عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان با حضور در برنامه تلویزیونی «نگاه یک» در خصوص بررسی صلاحیت‌ها اظهارداشت: در بررسی صلاحیت‌ها یک مقطع هیأت‌های اجرایی را داریم و کار در نهایت به هیأت‌های نظارت شورای نگهبان در نهایت ارسال می‌شود.

    وی افزود: بالای ۱۶ هزار ثبت نام داشتیم و باعث تأسف است که نتوانستیم شرایط درستی را فراهم کنیم. هیأت نظارت منصوب از سوی شورای نگهلان وظیفه دارد همه آنهایی که هیأت اجرایی بررسی کرده را بررسی کند. در بررسی اول شانزده هزار نفر به چهارده هزار و پانصد نفر رسید که بار بسیار زیادی بود.

    کدخدایی گفت: افرادی را داریم که بیکار هستند و ثبت نام کرده اند. در شورای نگهبان برای نگهداری این پرونده‌ها باید چقدر بپردازیم؟ اینها هزینه‌هایی است که تحمیل می‌شود؛ باید قانون را اصلاح کنیم تا افراد مؤثری در مجلس داشته باشیم.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.