×
آخرین اخبار

باجناق احمدی‌نژاد هم ثبت‌نام کرد

  • کد نوشته: 182
  • ۱۳۹۶-۰۱-۲۴
  • 1477 بازدید
  • زریبافان دیروز ابتدا فردی را به نمایندگی از خود برای ثبت‌نام به ستاد انتخابات کشور فرستاد اما مدارک وی برای ثبت‌نام ناقص بود و پس از آن زریبافان خود در وزارت کشور حضور یافت و ثبت‌نام کرد

    باجناق احمدی‌نژاد هم ثبت‌نام کرد

    دیدگاه نیوز / در دومین روز ثبت‌نام انتخابات ریاست‌جمهوری یک اصولگرای بریده از جمنا هم به ستاد انتخابات کشور آمد و ثبت‌نام کرد. مسعود زریبافان، رییس سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران و معاون و باجناق احمدی‌نژاد. او در رای‌گیری جمنا رای لازم برای رسیدن به کاندیداهای این جبهه شکست خورد و اکنون خودش مستقل از جمنا برای انتخابات ریاست‌جمهوری اعلام آمادگی کرد.

    زریبافان دیروز ابتدا فردی را به نمایندگی از خود برای ثبت‌نام به ستاد انتخابات کشور فرستاد اما مدارک وی برای ثبت‌نام ناقص بود و پس از آن زریبافان خود در وزارت کشور حضور یافت و ثبت‌نام کرد. زریبافان در گفت‌وگو با انتخاب ضمن انتقاد از «جمنا» و سازوکار آن گفت: آیا این یک دموکراسی است که یک عده‌ای سیاسی بنشینند و نظر دهند و باهم به یک نظر برسند و برای مردم تعیین تکلیف کنند؟

    زریبافان که از چهره‌های ارشد دولت احمدی‌نژاد بود، ادامه داد: مردم باید اجازه داشته باشند که از بین سلایق مختلف در چارچوب قانون فرد مورد پسند خود را انتخاب کنند. اینکه همه گروه‌ها یک کاندیدا داشته باشد، مردم را محدود می‌کند. وی با اشاره به «جمنا» گفت: تلاش جناح‌های مختلف برای انتخابات قابل احترام و تقدیر است، اما این جبهه‌ها از اول وجود نداشته و دیگر وجود نخواهند داشت.

     

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *