×
آخرین اخبار

این مرد را می شناسید او گم شده است؟!

  • کد نوشته: 5627
  • ۱۳۹۶-۰۵-۲۷
  • 813 بازدید
  • همزمان با ناپدید شدن کارگر ۲۶ ساله یکی از رستوران‌های تهران، پلیس جست‌وجو برای یافتن او را آغاز کرده است. بازپرس جنایی درخواست کرده عکس مرد گمشده برای تعیین سرنوشتش در روزنامه منتشر شود 

    این مرد را می شناسید او گم شده است؟!

    خبرروز/ چند روز پیش مردی با حضوردر شعبه هفتم بازپرسی دادسرای جنایی تهران از ناپدید شدن پسر ۲۶ ساله خود به نام کریم خبر داد.

    شاکی به قاضی مرشدلو گفت: من و خانواده‌ام در یکی از روستاهای سراب زندگی می‌کنیم. پسرم چهار سال پیش برای کار به تهران آمد و به عنوان کارگر در رستوران کار می‌کرد. او دو سال پیش برای کار به رستورانی در غرب تهران حوالی بلوار فرحزادی رفت. پسرم در آن موقع درباره کارش با ما حرف می‌زد. حتی آخرین بار با او تلفنی حرف زدیم و قرار بود بزودی مرخصی بگیرد و پیش ما بیاید.

    وی افزود: چند روز بعد که با تلفن همراهش تماس گرفتیم خاموش بود. بنابراین نگرانش شدیم و به محل کارش رفتیم. در جریان گفت‌وگو با همکارانش در آن رستوران متوجه شدیم او چند روز است که در محل کارش حاضر نشده و کسی از او خبری ندارد. سراغ او را از دوستانش گرفتیم که همه از او بی‌خبر بودند. به کلانتری‌ها و پزشکی قانونی نیز سر زدیم اما ردی از او نبود. حالا می‌خواهیم برای یافتن او کمکمان کنید.
    همزمان باتشکیل پرونده قضایی، تحقیقات ماموران پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران برای یافتن پسر گمشده آغاز شد. جست‌وجوها ادامه داشت تا این‌که ماموران اطلاعاتی به دست آوردند که نشان می‌داد این مرد ازدواج یا طلاقی نداشته و حتی نام او به عنوان فرد فوت‌شده، ثبت نشده است. همین سرنخ کافی بود که ماموران اطمینان یابند او زنده است. تحقیقات ادامه داشت تا این‌که شاکی پرونده با حضور دوباره در دادسرا اعلام کرد فردی غریبه با تلفن پسرم با ما تماس می‌گیرد اما حرف نمی‌زند.
    در این مرحله ماموران متوجه شدند جوان گمشده دو خط تلفن همراه داشته که بتازگی این خط‌ها را فعال و روشن کرده است. تحقیقات نشان می‌داد نخستین خط تلفن همراه در شهرهای جهرم، قیر، شیراز و بندرعباس و اطراف آن فعال است و دیگر خط تلفن در یکی از شهرهای خوزستان است. در این مرحله معلوم شد یکی از خط‌ها در اختیار یک مرد در شهر قیر است که با تحقیق از همسر وی معلوم شد شوهرش این خط را خریده و اکنون برای کاری به شهر دیگری رفته و نمی‌داند مالک قبلی آن چه کسی بوده و مردی که خط تلفن همراه دوم در اختیارش بود به پلیس اعلام کرد کارگر کارخانه‌ای است و او این خط تلفن را از پست‌بانک خریده و از مالک قبلی بی‌خبر است.

    با توجه به این که ردی از جوان گمشده به دست نیامده، با درخواست قضایی تصویر او در روزنامه چاپ می‌شود تا چنانچه مردم از سرنوشت او خبر دارند به پلیس یا دادسرای جنایی تهران خبر دهند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *