×
آخرین اخبار

اینترنت همراه در سیستان و بلوچستان وصل شد

  • کد نوشته: 18950
  • ۱۳۹۸-۰۹-۱۴
  • 499 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز؛ مدیرکل روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: اینترنت همراه تمامی اپراتورهای همراه اول، ایرانسل و رایتل در این استان وصل شد. جواد سالارزهی روز پنجشنبه اظهار داشت: اینترنت تلفن همراه در سیستان و بلوچستان پس از گذشت چند هفته از شب گشته وصل شده است. وی ادامه داد: قطعی طولانی […]

    اینترنت همراه در سیستان و بلوچستان وصل شد

    به گزارش دیدگاه نیوز؛ مدیرکل روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: اینترنت همراه تمامی اپراتورهای همراه اول، ایرانسل و رایتل در این استان وصل شد.

    جواد سالارزهی روز پنجشنبه اظهار داشت: اینترنت تلفن همراه در سیستان و بلوچستان پس از گذشت چند هفته از شب گشته وصل شده است.

    وی ادامه داد: قطعی طولانی مدت اینترنت در سیستان و بلوچستان به دلیل ملاحظاتی در بخشی از این استان بود اما هم‌اینک تمامی اپراتورهای همراه اول، رایتل و ایرانسل به اینترنت متصل شده است.

    مدیرکل روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان گفت:هیچ‌گونه ناآرامی و شرارتی در سطح منطقه با بصیرت و دشمن شناسی مردم مرزدار این استان مشاهده نشده است.

    وی بیان کرد: حضور پرشور مردم با بصیرت سیستان و بلوچستان در راهپیمایی «حمایت از اقتدار و امنیت کشور» حمایت از ولایت فقیه، نظام و انقلاب اسلامی را بیش از پیش به نمایش گذاشت.

    سالارزهی ضمن پوزش از تاخیر در اتصال اینترنت همراه در سیستان و بلوچستان از همراهی و صبوری مردم در این مدت قدردانی کرد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *