×
آخرین اخبار

اولین جلسه ی هم اندیشی محیط زیست با حضور منتخبین شورای شهر مسجدسلیمان

  • کد نوشته: 3964
  • ۱۳۹۶-۰۴-۰۱
  • 1554 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز به مناسبت هفته محیط زیست اولین جلسه ی هم اندیشی محیط زیست با حضور منتخبین شورای شهر مسجدسلیمان در خصوص مسائل و مشکلات زیست محیطی در مکان اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد. بهروز نجاتی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مسجدسلیمان ضمن عرض تبریک به منتخبین مردم در […]

    اولین جلسه ی هم اندیشی محیط زیست با حضور منتخبین شورای شهر مسجدسلیمان

    به گزارش دیدگاه نیوز به مناسبت هفته محیط زیست اولین جلسه ی هم اندیشی محیط زیست با حضور منتخبین شورای شهر مسجدسلیمان در خصوص مسائل و مشکلات زیست محیطی در مکان اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد.

    بهروز نجاتی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مسجدسلیمان ضمن عرض تبریک به منتخبین مردم در شوراهای اسلامی شهرستان مسجدسلیمان بیان کرد: امیدوارم منتخبان با نگاه مدبرانه، جدیت و پشتکار به حل مسائل شهری بپردازند.

    رئیس اداره حفاظت محیط زیست مسجدسلیمان  گفت: شورای شهر بعنوان یک نهاد اجتماعی وکاملاً مردمی است و یکی از وظایف و اولویتهای اصلی آن توجه به مقوله محیط زیست می باشد.

    نجاتی در ادامه به  بررسی اصولی مشکلات زیست محیطی شهرستان مسجدسلیمان تاکید کرد و اظهار داشت: در حال حاضر مهمترین معضلات زیست محیطی شهرستان، عدم مدیریت صحیح پسماند، عدم اجرای شبکه فاضلاب شهری و جاری شدن فاضلاب، مشاغل مزاحم، احشام سرگردان و …. می باشد.

    وی افزود: شهرداری ها و شورای شهر باید در تصمیم گیریهای خود نسبت به الزامات زیست محیطی تعهد داشته باشند به نحوی که به جهت ایجاد محیط سالم برای شهروندان از هیچ کوششی دریغ نکنند.

    گفتنی است، مصوباتی از جمله  مطالعات طرح جامع مدیریت پسماند و مکانیزه کردن ادوات ساماندهی سایت دفن زباله، تکمیل سیستم تصویه خانه فاضلاب کشتارگاه، سیستم نوین آبیاری فضای سبز، ایجاد خانه انجمن های زیست محیطی، ایجاد روش های نوین تبلیغات، افزایش بوستان های مشجر، تصویب چارت کارشناس محیط زیست، تعیین سایت نخاله، توجه به قوانین بالادستی بالاخص برنامه ششم توسعه، اخذ عوارض آلایندگی و هزینه کرد در امورات محیط زیستی شهر، آموزش عموم شهروندان و احقاق حقوق شهروندی را در بر داشت.

    در این نشست هر یک از اعضای شورای شهر با بیان دیدگاه های خود در خصوص اهمیت به محیط زیست پرداخته و پیشنهادهای خود را در این زمینه بیان نمودند. این جلسه با پذیرایی افطار به پایان رسید.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *