×
آخرین اخبار

انهدام یک تیم تروریستی در منطقه چالدران / هلاکت ۴ تروریست

  • کد نوشته: 7083
  • ۱۳۹۶-۰۸-۰۴
  • 1850 بازدید
  • روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهداء (ع) نیروی زمینی سپاه از انهدام یک تیم تروریستی در منطقه خبر داد.

    انهدام یک تیم تروریستی در منطقه چالدران / هلاکت ۴ تروریست

    به گزارش دیدگاه نیوز؛ روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع) ‌نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در پی دریافت اخبار و اطلاعاتی مبنی بر رخنه یک تیم تروریستی وابسته به استکبار جهانی به منطقه عمومی چالدران در استان آذربایجان غربی در شامگاه چهارشنبه و به شهادت رساندن دو تن از مردم بومی‌، تیم‌های عملیاتی قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع) نیروی زمینی سپاه که در منطقه حضور داشتند تروریست‌ها را تعقیب و با آنان درگیر شدند.

     

    این اطلاعیه می افزاید: دراین درگیری با انهدام کامل تیم مذکور، چهار تروریست به هلاکت رسیده و سلاح ،تجهیزات ارتباطی و مهمات آنان به دست رزمندگان اسلام افتاد.

     

    در این اطلاعیه تصریح شده است: رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهداء (ع) نیروی زمینی سپاه با آمادگی و اشراف اطلاعاتی همه جانبه، در همراهی با سایر نیروهای اطلاعاتی، امنیتی، نظامی و انتظامی اجازه عرض اندام به ضد انقلاب و عناصر وابسته به دشمنان و ملت ایران را نداده و هرگونه تلاش آنها برای ایجاد ناامنی در کشور را با قاطعیت پاسخ خواهند داد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    یک پاسخ به “انهدام یک تیم تروریستی در منطقه چالدران / هلاکت ۴ تروریست”

    1. جهانپور گفت:

      باسلام‌ودرودفراوان‌ب‌مرزبانانی‌که‌واقعأ‌شب‌وروزخواب‌وآسایششون‌شده‌فقط‌نگهبانی‌ازمرزهای‌ایران‌اسلامی‌تامن‌وماهاباکمال‌کامالأ‌امن‌وامنیتی‌رااحساس‌کنیم‌وبایدقدردان‌نیروهای‌استوارسپاه‌انتظامی‌درمرزهاباشیم‌اجرهمه‌ی‌شمابااباعبدالله‌الحسین‌‌،سروروسالارشهیدان‌ب‌قوت‌ورحمته‌الله‌العلی‌العظیم‌،،،

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *