×
آخرین اخبار

انتقاد از صدا و سیما در پوشش خبری حملات تروریستی تهران

  • کد نوشته: 3441
  • ۱۳۹۶-۰۳-۱۹
  • 861 بازدید
  • دیدگاه نیوز / در حالی که برخی از تلویزیون‌های منطقه مستقیم از روبه‌روی مجلس شورای اسلامی خبر پخش می‌کردند شبکه خبر که وظیفه پخش مستقیم داشت تنها به اعلام خبر بسنده کرد و این نشانه ضعف این رسانه است. خبرنگاران بسیاری از کنار مجلس لحظه به لحظه توییت می‌کردند و گزارش‌های ویدیویی آن، راه در […]

    انتقاد از صدا و سیما در پوشش خبری حملات تروریستی تهران

    دیدگاه نیوز / در حالی که برخی از تلویزیون‌های منطقه مستقیم از روبه‌روی مجلس شورای اسلامی خبر پخش می‌کردند شبکه خبر که وظیفه پخش مستقیم داشت تنها به اعلام خبر بسنده کرد و این نشانه ضعف این رسانه است.

    خبرنگاران بسیاری از کنار مجلس لحظه به لحظه توییت می‌کردند و گزارش‌های ویدیویی آن، راه در شبکه‌های اجتماعی پیدا می‌کرد. این انتظار وجود داشت که این گزارش‌ها حداقل از یک شبکه رسمی در ایران منتشر شود که بتوان به آنها اعتماد کرد.

    در کل باید گفت که بیشترین فضا دراختیار شبکه‌های اجتماعی بود که البته غیرطبیعی نیست. این شبکه‌ها وظیفه ذاتی خود را در غیاب یک رسانه رسمی که در ایران صداوسیماست پررنگ‌تر کرده‌اند. برای من به عنوان یک فعال رسانه این پرسش مطرح است که چرا صدا و سیما به وظیفه ذاتی خود اینچنین کمرنگ عمل کرده است. این پرسشی است که مسوولان صدا و سیما باید به آن پاسخ دهند.

    .

    .

     

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *