×
آخرین اخبار

اقدامات پیشگیرانه‌ی پلیس، می‌تواند از بروز درگیری‌ها و اتفاقات تلخ جلوگیری کند

  • کد نوشته: 31088
  • ۱۳۹۹-۰۴-۲۳
  • 419 بازدید
  • فرماندار خرم آباد گفت: بافت زندگی طایفه‌ای و عشیره‌ای در استان و شهرستان خرم‌آباد و اختلافات قومی قبیله‌ای بعضاً مشکلاتی را ایجاد می‌کند که در بسیاری مواقع اقدامات مؤثر پیشگیرانه‌ی فرماندهان پاسگاه‌ها و کلانتری‌ها، می‌تواند از بروز درگیری‌ها و اتفاقات تلخ جلوگیری کند.
    اقدامات پیشگیرانه‌ی پلیس، می‌تواند از بروز درگیری‌ها و اتفاقات تلخ جلوگیری کند

    به گزارش دیدگاه نیوز از لرستان، جعفر طولابی در جلسه هم‌اندیشی با فرمانده انتظامی شهرستان خرم‌آباد، روسای پاسگاه‌ها، کلانتری‌ها و بسیج سپاه که در خصوص مسائل امنیتی و انتظامی پیش از ظهر یکشنبه در سالن جلسات فرمانداری خرم‌آباد برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به شرایط کنونی دنیا و تلاطم‌های منطقه خاورمیانه، به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و جان‌فشانی‌های نیروهای مسلح به‌ویژه دو نهاد بر خواسته از بطن مردم، یعنی نیروی انتظامی و بسیج سپاه، کشور ما یکی از امن‌ترین کشورهای دنیا محسوب می‌شود.

    وی تصریح کرد: در طی ۴۰ سال گذشته دشمنان نظام با دسیسه‌های مختلف درصدد ضربه زدن به پایه‌های فولادین نظام هر اقدامی را انجام داده‌اند که با تدابیر نیروهای انتظامی، امنیتی و آگاهی و بصیرت مردم تمام نقشه‌هایشان نقش بر آب شده است.

    فرماندار شهرستان خرم‌آباد افزود: شوراهای روستا، دهیاری‌ها و بخشداران با تعامل برنامه محور با نیروی انتظامی و حوزه‌های مقاومت بسیج سپاه در برقراری امنیت مشارکت نمایند.

    طولابی در ادامه بر ضرورت شناخت تهدیدات و آسیب‌ها و پیش‌بینی و پیشگیری از وقوع حوادث امنیتی و استفاده از ظرفیت‌های محلی و مشارکت مردم و معتمدین در این رابطه تأکید نمود.

    وی اظهار داشت: خوشبختانه از نظر علمی و دانش روز پلیس ایران در جایگاه مناسبی قرار دارد. حضور افراد باهوش، متعهد و فداکار، بر اقتدار نیروهای انتظامی و نظامی ایران افزوده است.

    شایان ذکر است در این نشست مسائل و موضوعات حوزه کاری مورد بحث و بررسی قرار گرفت

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *