×
آخرین اخبار

افشاگری ‌عضو کمیسیون صنایع‌ مجلس از نقش مافیای اقتصادی در گرانی‌های اخیر/ بسیاری از کارگران ‌دوشیفت کار می‌کنند

  • کد نوشته: 31272
  • ۱۳۹۹-۰۴-۲۵
  • 384 بازدید
  • گروه استان‌ها- نماینده مردم سنقروکلیایی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نگرانی نمایندگان مجلس نسبت به وضعیت معیشت مردم در پی گرانی‌ها گفت: مافیای اقتصادی اطراف دولت دنبال فقر مردم است. حجت‌الاسلام سیدجواد حسینی‌کیا ، با اشاره به اینکه گرانی بر تمام شئون زندگی مردم سایه افکنده است اظهار داشت: دولت باید مافیای اقتصادی […]

    افشاگری ‌عضو کمیسیون صنایع‌ مجلس از نقش مافیای اقتصادی در گرانی‌های اخیر/ بسیاری از کارگران ‌دوشیفت کار می‌کنند

    گروه استان‌ها- نماینده مردم سنقروکلیایی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نگرانی نمایندگان مجلس نسبت به وضعیت معیشت مردم در پی گرانی‌ها گفت: مافیای اقتصادی اطراف دولت دنبال فقر مردم است.
    حجت‌الاسلام سیدجواد حسینی‌کیا ، با اشاره به اینکه گرانی بر تمام شئون زندگی مردم سایه افکنده است اظهار داشت: دولت باید مافیای اقتصادی را از خود دور کند تا فشار اقتصادی بر مردم کاهش یابد.

    این عضو کمیسیون صنعت و معدن مجلس گرانی‌های اخیر را نتیجه مافیای اقتصادی دانست و گفت: از دولت انتظار داریم با برنامه‌ریزی و اقدام قاطع، علاوه بر رصد و پایش دقیق، اقداماتی انجام دهند تا مردم تصور نکنند کشور به حال خود رها شده است.

    حسینی‌کیا با بیان اینکه وضعیت امروز سند وعده‌های توخالی دولت برای رونق اقتصادی است افزود: قیمت مرغ، گوشت، لبنیات و غیره چند برابر افزایش یافته ‌و بسیاری از اقلام نیز پس از گرانی از سفره مردم حذف می‌شود.

    نماینده مردم سنقروکلیایی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت اسفبار زندگی قشرهای مختلف جامعه گفت: بسیاری از کارگران برای گذران زندگی در دو شیفت کار می‌کنند و بسیاری از بازنشستگان نیز پس از فراغت از عمری کار و تلاش به کار نیمه وقت روی آورده‌اند.
    عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه کم‌کاری در برابر وضعیت مردم را نگران کننده دانست و افزود: به نظر می‌رسد برخی در دولت به مذاکره برای رفع مشکلات امید دارند ولی این گروه باید متوجه باشند که تضمینی برای مذاکره با آمریکا پس از بی‌نتیجه بودن برجام وجود ندارد.

    حسینی تصریح کرد: دولت باید به جای چشم امید به آمریکا، به خدا و جوانان پرتوان این مرز و بوم تکیه کند.

    وی با اشاره به اینکه هدف از برجام حذف تحریم‌های ظالمانه بود افزود: نتیجه چند سال مذاکره و رفت‌وآمد و تعهدات از سوی ایران با کشورهای طرف قرارداد برجام تنها تحریم‌های بیشتر و فشار اقتصادی فراوان بود.

    وی با بیان اینکه بنده در تعجب هستم که چرا دولت کنونی با وجود خروج آمریکا از برجام همچنان به دنبال مذاکره با آمریکاست خاطرنشان کرد: چگونه می‌توان با قاتلان شهید حاج قاسم سلیمانی و آنها که به این اقدام تروریستی دست زده‌اند مذاکره کرد؟

    این نماینده مجلس بیان کرد: اینکه امروز دلار بالای بیست هزار تومان و سکه بالای ۱۰ میلیون تومان و قیمت مسکن دست نیافتنی شده است نتیجه تمام کوتاهی‌های گذشته است زیرا وقتی طرح مسکن مهر تعطیل شد باید در انتظار قیمت نجومی خانه باشیم.

    توزیع اعتبارات یکی از دغدغه‌های مسئولان استان کرمانشاه است

    حسینی‌کیا با بیان اینکه مشکل آب شرب مناطق روستایی شهرستان سنقر کلیایی نیازمند همت و اقدامات فوری و جدی وزارت نیرو است عنوان کرد: تصفیه خانه آب شرب سنقروکلیایی که نیمه‌کاره است و قرار است به بهره‌برداری برسد با اعتبارات و همت کنونی به سرانجام نمی‌رسد و به همت جهادی مسئولان و اعتبارات بیشتر نیاز دارد.

    وی با بیان اینکه مشکل کود و قیمت آن صدای کشاورزان را بلند کرده است و این مشکلات چاره‌اندیشی فوری می‌طلبد بیان کرد: تخمه آجیلی که حاصل زحمت کشاورزان منطقه است با قیمت ثمن بخس خریداری می‌شود و دولت باید جلو واردات قاچاق را بگیرید تا مشکل سوخت تراکتورداران و کمباین‌داران برطرف شود.

    عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه اظهار کرد: برخی از مناطق شهرستان سنقروکلیایی از وجود اینترنت پرسرعت و آنتن‌دهی مناسب بی‌بهره است و وزیر ارتباطات باید چاره‌اندیشی کند.

    وی با اشاره به اینکه اهتمام جدی وزارت راه و شهرسازی برای اجرایی شدن راه‌های روستایی و اجداث آزادراه همدان، سنقر و کرمانشاه از مطالبات مردم این منطقه است عنوان کرد: اعتبارات این حوزه بسیار محدود است و با این اعتبارات محدود انتظارات مردم برآورده نمی‌شود.

    حسینی‌کیا با اشاره به اینکه اکنون یکی از نگرانی‌ها در استان کرمانشاه عدم توزیع اعتبارات در وقت مناسب است بیان کرد: اکنون بسیاری از طرح‌های بنیاد مسکن به دلیل عدم اعتبار غیرفعال است.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *