×
آخرین اخبار

اعلام وضعیت هشدار در خوزستان / در هیچ تجمعی شرکت نکنید!!

  • کد نوشته: 36282
  • ۱۳۹۹-۰۷-۰۳
  • 417 بازدید
  • از مردم میخواهیم همانند روزهای نخست به رعایت موارد بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک توجه داشته باشند، در هیچ تجمعی شرکت نکنند و به خصوص سالمندان و افراد دارای بیماری‌های زمینه‌ای جز به ضرورت از خانه خارج نشوند.
    اعلام وضعیت هشدار در خوزستان / در هیچ تجمعی شرکت نکنید!!

    به گزارش دیدگاه نیوز، فرهاد ابول‌نژادیان، رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: متاسفانه با توجه به روند فزاینده شیوع کرونا و مطابق آخرین بررسی وضعیت مخاطره شیوع ویروس کرونا در خوزستان، ۹ شهر استان شامل شهرهای اهواز، امیدیه، آغاجاری، بهبهان، آبادان، شوشتر، باغملک، خرمشهر و ایذه در وضعیت قرمز قرار گرفته‌اند.

    وی افزود: همچنین شهرهای مسجدسلیمان، رامهرمز، دزفول، شادگان و لالی نیز در وضعیت نارنجی با تعریف پرخطر قرار گرفته‌اند و سایر شهرستان‌ها نیز در وضعیت زرد (خطر متوسط) قرار دارند. رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز عنوان کرد: با توجه به روند افزایشی و نگران کننده شیوع کرونا، در استان خوزستان وضعیت هشدار را صریح اعلام میکنیم.

    وی افزود: متاسفانه میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی به حد پایینی رسیده و گویا ترس مردم از کرونا ریخته است، این درحالی است که میزان انتقال بین فردی کرونا با توجه به جهش‌های ژنتیکی به حد بسیار بالاتری نسبت به گذشته رسیده و قدرت آلوده‌سازی آن به ویژه میان اعضای یک خانواده افزایش یافته است.

    ابول‌نژادیان گفت: از مردم میخواهیم همانند روزهای نخست به رعایت موارد بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک توجه داشته باشند، در هیچ تجمعی شرکت نکنند و به خصوص سالمندان و افراد دارای بیماری‌های زمینه‌ای جز به ضرورت از خانه خارج نشوند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *