×
آخرین اخبار

اعطای ۱۶۳ فقره جهیزیه و هدیه ازدواج به زوج های نیازمند مسجدسلیمان توسط کمیته امداد

  • کد نوشته: 10675
  • ۱۳۹۶-۱۲-۲۷
  • 1876 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز از مسجدسلیمان، رئیس کمیته امداد شهرستان مسجدسلیمان از پرداخت ۱۶۳ فقره هدیه ازدواج و جهیزیه به زوج های نیازمند تحت حمایت این نهاد در سال جاری خبر داد.   پژمان منصورنیا افزود: این تسهیلات در قالب  اهدای جهیزیه ، کمک‌هزینه تأمین جهیزیه و هدیه ازدواج به مبلغ چهار میلیارد و ۳۰۰میلیون […]

    اعطای ۱۶۳ فقره جهیزیه و هدیه ازدواج به زوج های نیازمند مسجدسلیمان توسط کمیته امداد

    به گزارش دیدگاه نیوز از مسجدسلیمان، رئیس کمیته امداد شهرستان مسجدسلیمان از پرداخت ۱۶۳ فقره هدیه ازدواج و جهیزیه به زوج های نیازمند تحت حمایت این نهاد در سال جاری خبر داد.

     

    پژمان منصورنیا افزود: این تسهیلات در قالب  اهدای جهیزیه ، کمک‌هزینه تأمین جهیزیه و هدیه ازدواج به مبلغ چهار میلیارد و ۳۰۰میلیون ریال به نوعروسان و فرزندان پسر خانواده های تحت حمایت کمیته امداد پرداخت‌شده است.

     

    وی افزود: این کمک ها با هدف ترویج سنت حسنه ازدواج و گسترش فرهنگ کمک و مشارکت مردم برای امر ازدواج از محل اعتبارات داخلی کمیته امداد، خیران و حامیان نیکوکار تامین و به عروس و دامادان تحت حمایت کمیته امداد اهدا شد.

     

    رئیس کمیته امداد شهرستان مسجدسلیمان با اشاره به اینکه بسترسازی مناسب برای ازدواج جوانان موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود، افزود:  این مدیریت در کنار پرداخت جهیزیه و کمک هزینه ازدواج، با برگزاری دوره‌های  مختلف آموزشی پیش از ازدواج از قبیل اخلاق، بهداشت ، احکام و ارائه مشاوره های فردی و گروهی و آموزش‌های صحیح ازدواج به زوجین برای یک زندگی پایدار و شاداب اقدام می کند.

    .

    .

     

    .

     

    .

     

    .

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *