×
آخرین اخبار

از فعالین عرصه خبر در لالی تقدیر شد + تصاویر

  • کد نوشته: 5419
  • ۱۳۹۶-۰۵-۲۱
  • 1719 بازدید
  • به گزارش خبرنگار دیدگاه نیوز از لالی ، روز سه شنبه همزمان با سالروز شهادت شهید صارمی خبرنگار حوزه رسانه، مراسم روز خبرنگار با حضور گودرز ترکی زاده فرماندار،حجت الاسلام حاج آقا سید علوی اصل امام جمعه و مهدی خدادادی آرپناهی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ،  بخشداران و جمعی از مسئولین ادارات شهرستان […]

    از فعالین عرصه خبر در لالی تقدیر شد + تصاویر

    به گزارش خبرنگار دیدگاه نیوز از لالی ، روز سه شنبه همزمان با سالروز شهادت شهید صارمی خبرنگار حوزه رسانه، مراسم روز خبرنگار با حضور گودرز ترکی زاده فرماندار،حجت الاسلام حاج آقا سید علوی اصل امام جمعه و مهدی خدادادی آرپناهی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ،  بخشداران و جمعی از مسئولین ادارات شهرستان لالی در سالن اجتماعات فرمانداری این شهر برگزار شد.

    در ابتدای مراسم مهدی خدادادی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد لالی از به جامعه ی رسانه عنوان کرد : مواظب باشید که قلم تان نلغزد وآنچه را انعکاس دهید که رضای خدا و رضایت مردم در آن باشد.

    در ادامه فرماندار لالی اظهار کرد: هفدهم مرداد ماه که به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگار شهید محمود صارمی و ارج نهادن به نقش و جایگاه خبرنگاران بعنوان روز خبرنگار نام گذاری شده است فرصت مغتنمی است که از زحمات شبانه روزی و تاثیر گذار اصحاب رسانه در راستای انعکاس به موقع اخبار و اطلاعات و برقراری ارتباط سازنده بین مردم و مسئولین در عرصه کنونی و با وجود ارتقاء ابرار و آلات وسایل ارتباطی و توسعه زیر ساخت های مخابراتی و همگانی شدن استفاده از فضای مجازی و اینترنت و تنوع رسانه های گروهی جایگاه تاثیر گذاری خبرنگاران در تمام زمینه ها بسیار نمود پیدا کرده است.

    گودرز ترکی زاده در ادامه افزود: خبرنگار قادر به شناسایی نقاط ضعف و کاستی ها و انعکاس به مسئولان مربوطه است. در عین حال می تواندعملکرد و خدمات ارائه شده نظام مقدس جمهوری اسلامی را به مردم منعکس نماید و موجبات نشاط و شادابی و امید به زندگی را در سطح جامعه گسترش دهد.

    وی در پایان گفت: از تمام ادارات و دستگاههای اجرایی شهرستان لالی انتظار دارم با خبرنگاران همکاری و همراهی نمایند و گزارش عملکرد و فعالیت دستگاه متبوع را جهت اطلاع رسانی عمومی در اختیار خبرنگاران قرار دهند.

    شایان ذکر است امام جمعه محترم شهرستان لالی ضمن گرامیداشت روز خبرنگار از زحمات و فعالیت های خالضانه فعالان در عرصه خبرگزاری ، خبر رسانی و اصحاب رسانه تشکر و قدر دانی و همچنین آرزوی موفقیت کرد و افزود: جایگاه خبرنگاران جایگاه بسیار ارزشمندی است.رسالت خبرنگاران و اصحاب رسانه، تهذیب نفس، اخلاق حسنه، موضع گیری مشخص در برابر رویدادها و تحلیل آنها است. ایشان در پایان از خبرنگاران خواست امانت داری و اخلاق را سرلوحه رسالت خود قرار دهند.

    همچنین در بخش دیگری از برنامه هوشنگ نوبخت (سردبیر رسانه ی آسماری و دبیر خبرگزاری دفاع مقدس استان)، احمد خراسانی (مدیر پایگاه خبری لالی نیوز)و الهیار خدری ( خبرنگاروگزارشگر صداوسیما) به نمایندگی از اصحاب رسانه شهرستان لالی به بیان دغدغه ها و مشکلات این قشر در لالی پرداختند.

    در ادامه نیز با اهدای لوح تقدیر به ۱۴ نفر ، از خبرنگاران فعال در حوزه رسانه و زحمات آنان تقدیر به عمل آمد.

    .

    .

    .

    .

    .

     

     

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    یک پاسخ به “از فعالین عرصه خبر در لالی تقدیر شد + تصاویر”

    1. سید مهدی گفت:

      تشکر از امام جمعه عریز وخاکی لالی
      مردی که خیلی ها تلاش کردند مانع ادامه کارش شوند ولی موفق نشدند

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *