×
آخرین اخبار

اتفاقات باورنکردنی در فوتسال بانوان

  • کد نوشته: 7923
  • ۱۳۹۶-۱۰-۰۲
  • 596 بازدید
  • دیدگاه نیوز / در مسابقه دو تیم مشکی پوشان خراسان و مس رفسنجان در چارچوب هفته پایانی نیم فصل اول لیگ برتر فوتسال بانوان اتفاقی تلخ و عجیب رقم خورد. در هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال بانوان ایران اتفاقی ناراحت کننده رخ داد که کاملا با حرفه ای بودن فوتبال ایران در تضاد است. در […]

    اتفاقات باورنکردنی در فوتسال بانوان

    دیدگاه نیوز / در مسابقه دو تیم مشکی پوشان خراسان و مس رفسنجان در چارچوب هفته پایانی نیم فصل اول لیگ برتر فوتسال بانوان اتفاقی تلخ و عجیب رقم خورد.
    در هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال بانوان ایران اتفاقی ناراحت کننده رخ داد که کاملا با حرفه ای بودن فوتبال ایران در تضاد است. در این مسابقه در مشهد و میان دو تیم مشکی پوشان و مس رفسنجان در حالی برگزاری بود یکی از بازیکن تیم مس دچار مصدومیت شد اما در حالی که بازیکن تیم مهمان از درد به خود می پیچید، نبود کادرپزشکی و برانکارد باعث شد این بازیکن به شکلی زشت و با کمک هم تیمی های خود از میدان خارج شود. این اولین تصویری بود که از این بازی در یاد ماند.
    اما اتفاق دوم از این هم عجیب تر بود. اتفاقی که در تصویر دیده می شود اوج بی مهری به ورزش بانوان را نشان می دهد. در حالی بازیکن تیم حریف مصدوم بود و بازی از نفس افتاده بود مرضیه توفیقی نسب مهاجم گلزن مشکی پوشان که ستاره میدان محسوب می شد به خشک کردن زمین مسابقه مشغول شد تا شرایط برای هم تیمی هایش و بازیکنان حریف مساعد باشد. این اتفاق در حالی می افتد که در این لحظات نیروهای خدماتی وظیفه خشک کردن زمین را برعهده دارند ولی متاسفانه در این مسابقه اثری از نیروهای خدماتی نبود تا بازیکنان خود دست به کار شوند و برای جلوگیری از مصدومیت احتمالی و ارائه بازی خوب زمین را خشک کنند. لازم به ذکر است توفیقی نسب که در تصویر مشغول خشک کردن زمین است در این مسابقه که تیمش با نتیجه ۵ بر ۲ به پیروزی رسید توانست دبل کند و نقش اصلی پیروزی تیمش را ایفا کند.
    این اتفاق حتی خشم نماینده شورای شهر مشهد را که در سالن برگزاری مسابقه حضور داشت برانگیخت. او پس از پایان مسابقه با بیان صحبت ها قول هایی را مبنی بر پیگیری برای برطرف شدن چنین مشکلی داد و از مسئولین ورزش استان و کشور بابت بروز چنین اتفاقی انتقاد کرد. نکته ای که شایان ذکر است اینکه سالن محل برگزاری بازی، میزبان بازی های مردان نیز هست اما نوع میزبانی آن کاملا متفاوت است و طبیعتا پشتیبانی و خدمات موجود در آن دیدارها قابل قیاس با زمان برگزاری بازی های بانوان نیست.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *