×
آخرین اخبار

آیین تکریم و معارفه معاون فرماندار و بخشدار مرکزی شهرستان دشت آزادگان برگزار شد

  • کد نوشته: 7274
  • ۱۳۹۶-۰۸-۲۲
  • 3083 بازدید
  • آیین تکریم و معارفه معاون و بخشدار مرکزی دشت آزادگان با حضور حبیب فضل اله پور مدیر کل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری ؛ فرماندار، أعضای شورا و دهیاران، و مسئولین محلی برگزار شد.

    آیین تکریم و معارفه معاون فرماندار و بخشدار مرکزی شهرستان دشت آزادگان برگزار شد

    به گزارش خبرنگار دیدگاه نیوز از دشت آزادگان : در این آیین که با حضور مسئولین شهرستان دشت آزادگان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، سید فرید سماک معاون پیشین تکریم و غلامعباس هزاریان به عنوان معاون جدید فرماندار معارفه شد و همچنین الیاس نیسی بخشدار سابق بخش مرکزی تکریم و عبدالحسین خوشنام به عنوان بخشدار جدید این بخش معرفی گردید.

    سعیدی نیا فرماندار دشت آزادگان در این مراسم ضمن خوش آمد گویی و آرزوی توفیق وسربلندی برای مسئولین پیشین و جدید در شهرستان وتشکر از زحمات صادقانه و خدمات قابل توجهی که در حین تصدی مسئولیت داشتند افزود همانطور که همه می دانند دوره مسئولیت ها ؛ زمان آن محدود است و نکته ای که می خواهم عرض کنم این است که خدمت کردن در شهرستان هایی مثل دشت آزادگان که دارای مزیت های فراوانی است هم مشکلات ویژه خود را دارد ؛ این شهرستان دارای مشکلات عدیده ای است که متاسفانه از زمان جنگ تحمیلی تا کنون مانده است گستردگی بسیار زیاد ؛ امکانات محدود ؛ پایین دست بودن رودخانه ؛ نبود اعتبارات و … که از قبل وجود داشته اند ومرتفع نمودن آنها نیازمند تلاش جهادی و بسیجی وار وبا علم و درایت خاص است . تلاشی که باید مستمر و شبانه روزی باشد تا محرومیت را از این شهرستان مرتفع نماید و باید با نیت پاک ؛ برنامه ریزی درست و همراه با آینده نگری باشد.

    سعیدی نیا ادامه داد من معتقدم که مشکلات را با برنامه و اخلاص در کار و دوری از حاشیه می شود حل کرد مدیران شهرستان نباید معطل اعتبارات استانی باشند به گونه ای هماهنگ و با برنامه ریزی اگر تلاش کنند ؛ خیلی از نیازمندیهای شهرستان نیازمند اعتبار نیستند بلکه با پیگیری در بین مردم و کنار مردم بودن و تعاملات شایسته می شود مرتفع نمود.

    فرماندار دشت آزادگان افزود در شهرستان ما با همت نماینده اعتبارات خوبی از وزارت نفت جذب شده و در اختیار دستگاه های اجرایی قرار گرفته اند به گونه ای که این اعتبارات حتی بیشتر از اعتبارات تملک دارایی بوده اند ودستگاههای اجرایی باید با پیگیری و جدیت پیگیر این اعتبارات باشند.

    حبیب فضل الله پور مدیر کل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری در این جلسه گفت : لفظ محرومیت برای این شهرستان باید با حضور دوستان در حوزه شورای اجرایی شهرستان تعدیل شود و آرزو می کنم که در کنار ظرفیت های گسترده و توانمندیهای موجود تمامی مشکلات این منطقه مرتفع شود.

    فضل الله پور ادامه داد همه ما باید سطح توانمندیهای عمومی را افزایش دهیم به گونه ای که همه اشخاص از حقوق عمومی آگاه و توانمند شوند و مدیران حد تعادل و تعارف را رعایت نموده و شأن مردم را رعایت نمایند و این یک تکلیف است که با استفاده از آن می توان از تمامی ظرفیت ها و مشارکت ؛ مشکلات مرتفع شود وظیفه ما این است که با انتقال دانش عمومی سعی کنیم از مسئولیت ؛ اختیارات و تکالیف به درستی استفاده نمائیم و انشاء الله شاهد تجلی خدمت رسانی در این شهرستان باشیم .

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *