×
آخرین اخبار

آژیرهای خطر در جنوب سرزمینهای اشغالی به صدا در آمدند

  • کد نوشته: 20326
  • ۱۳۹۸-۱۱-۲۴
  • 453 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز به نقل از اسپوتنیک، همزمان با شنیده شدن صدای آژیر خطر در جنوب سرزمین‌های اشغالی، ارتش رژیم صهیونیستی برای شهر سدیروت و نوار غزه اعلامیه هشدار صادر کرد. در همین ارتباط، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که روز یکشنبه پرتاب یک راکت از نوار غزه به سمت سرزمین‌های اشغالی را شناسایی […]

    آژیرهای خطر در جنوب سرزمینهای اشغالی به صدا در آمدند

    به گزارش دیدگاه نیوز به نقل از اسپوتنیک، همزمان با شنیده شدن صدای آژیر خطر در جنوب سرزمین‌های اشغالی، ارتش رژیم صهیونیستی برای شهر سدیروت و نوار غزه اعلامیه هشدار صادر کرد.

    در همین ارتباط، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که روز یکشنبه پرتاب یک راکت از نوار غزه به سمت سرزمین‌های اشغالی را شناسایی کرده است.

    گفتنی است که در روزهای اخیر با تشدید تنشها میان نیروهای مقاومت فلسطین و نیروهای اشغالگر قدس، چندین فروند راکت از جانب نوار غزه پرتاب شده که با حمله هوایی رژیم صهیونیستی به مواضع حماس در غزه همراه بوده است.

    این در حالی است که دوشنبه گذشته ارتش رژیم صهیونیستی از انتقال سامانه پدافند گنبد آهنین خود به جنوب سرزمین‌های اشغالی برای رویارویی با حمله راکتی و پرتاب بالونهای آتش زا از سوی نوار غزه خبر داد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.