×
آخرین اخبار

آقای استاندار این یک هشدار جدی است مردم‌ از وعده ها و بی توجهی ها در آغاجاری خسته شده اند و خیلی ها قصد مهاجرت دارند امید را به شهر برگردانید ..

  • کد نوشته: 5603
  • ۱۳۹۶-۰۵-۲۶
  • 2063 بازدید
  • صبح امروز جلسه شورای اداری شهرستان آغاجاری با حضور دکتر شریعتی استاندار خوزستان و مسولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

    آقای استاندار این یک هشدار جدی است مردم‌ از وعده ها و بی توجهی ها در آغاجاری خسته شده اند و خیلی ها قصد مهاجرت دارند  امید را به شهر برگردانید ..

    به گزارش خبرنگار دیدگاه نیوز از آغاجاری، در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین موسوی امام جمعه آغاجاری با انتقاد شدید از وضعیت اسفناک در آغاجاری اظهار کرد: اساسا یکی از مشکلات اصلی شهرستان آغاجاری حل یک مشکل نظریست و آن این است که مدیران استانی باید پاسخ دهند شهرستان آغاجاری محل کسب تجربه است یا باید برای رفع محرومیت گسترده محل ورود تجربیات باشد باید مسولان خوشنام و با تجربه وارد شهر شوند.

     

    ایشان ادامه داد: استاندار شهر ما در سکوت است ولی این سکوت نشانه آرامش نیست بلکه پشت این سکوت دردهاست پشت این سکوت طلاق و مهاجرت و بیکاری و ناامیدی جوانان است . به خیابان ها و بازار آغاجاری سر بزنید ببینید چرا بازار ما در اوج زمان کار خلوت است ورونق از شهر ما رفته است این علتش بی توجهی چندین ساله مسولان به آغاجاریست . بنده موافق فریاد زدن نیستم ولی به خاطر وضع این شهر جا دارد در این جلسه بلند شوم فریاد زده و بر سر وصورت خود بزنم تا شما مشکلات شهر را جدی بگیرید

     

    خطیب جمعه آغاجاری همچنین اظهار کرد: جناب استاندار شما به یک روستا در باغملک دوبار برای افتتاح یک جاده سرزدید ولی تا الان به آغاجاری نیامدید که مشکلات شهر را از نزدیک ببینید ما از شما گله مند هستیم.

     

    حجت الاسلام و المسلمین موسوی با انتقاد از وضعیت اشتغال در آغاجاری افزود: حل مشکل آب و بهداشت و درمان که فرض است شما باید امید و اشتغال را برای جوانانمان و رونق را به بازار برگردانید. این شهر در کنار معیشت مردم به شدت نیازمند بسترهای فرهنگیست از حوزه علمیه گرفته تا سازمان تبلیغات امثالهم .. در مساجد ما مردم و نمازگزاران از کمترین امکانات که سیستم خنک کننده و دیگر تجهزات اولیه باشد برخوردار نیستند.

     

    ایشان همچنین عنوان کردند: آقای استاندار چرا استانداری شاخص های دقیق نیازمندی در شهر آغاجاری را در دست ندارد و به اشتباه و با گزارشات غلط تخصیص بودجه صفر میدهد.

     

    خطیب جمعه آغاجاری با بیان اینکه نگاه ها باید به آغاجاری عوض شود افزود: در مسئله بهداشت و درمان گفته نشود چون جمعیت شهرستان پایین است فلان دستگاه یا دکترین متخصص به آغاجاری داده نمیشود این نگاه بشر دوستانه و اخلاقی نیست و باید همه امکانات لازم اختصاص یابد.

     
    حجت الاسلام و المسلمین موسوی در پایان اظهار کرد: مسولان استانی چرا به آغاجاری نمی آیند از نزدیک وضعیت را ببینند بعضا جواب تلفن مسولان ما را هم‌نمیدهند مگر این‌ جا جزء ایران نیست مگر قرار است اینجا به افغانستان بپیوندد چرا این هم بی توجهی وجود دارد چرا جمعیت شهر ما رو به کاهش است و دیگر شهرها رو به افزایش است.

    لازم به ذکر است استاندار ضمن عذر خواهی به خاطر تاخیر سر زدن به شهرستان این مسئله را سهوی دانسته و گفتند چندین بار برنامه ریزی شد ولی به خاطر جلسات کشور و وجود بحران های استانی سفر لغو شد ولی قول میدهم تمام تلاشمان را برای حل مشکلات آغاجاری انجام دهم.

     

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *