×
آخرین اخبار

آغاز تست‌گیری تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان از امروز

  • کد نوشته: 3533
  • ۱۳۹۶-۰۳-۲۲
  • 961 بازدید
  • دیدگاه نیوز / مدیرعامل باشگاه مناطق‌ نفت‌خیز جنوب از آغاز تست‌گیری تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان برای حضور در لیگ یک کشور خبر داد. هدایت یزدی در این خصوص، اظهار کرد:‌ این تست‌گیری از امروز (دوشنبه) زیر نظر محمود فکری، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان آغاز می‌شود. وی با بیان این‌که این تست‌گیری با هدف استفاده […]

    آغاز تست‌گیری تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان از امروز

    دیدگاه نیوز / مدیرعامل باشگاه مناطق‌ نفت‌خیز جنوب از آغاز تست‌گیری تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان برای حضور در لیگ یک کشور خبر داد.

    هدایت یزدی در این خصوص، اظهار کرد:‌ این تست‌گیری از امروز (دوشنبه) زیر نظر محمود فکری، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان آغاز می‌شود.

    وی با بیان این‌که این تست‌گیری با هدف استفاده از استعدادهای منطقه و بازیکنان مستعد بومی و همچنین حضور شایسته و پرقدرت تیم فوتبال نفت‌مسجدسلیمان در لیگ یک انجام می‌شود، گفت:‌ مکان انجام تست از علاقه‌مندان، ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان است.

    مدیرعامل باشگاه مناطق‌نفت‌خیزجنوب، مدت زمان این تست‌گیری را سه روز اعلام کرد.

    وی در پایان با درخواست از هواداران تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان برای حمایت از این تیم، گفت: از هواداران فهیم و با تعصب‌مان می‌خواهم که همانند سال‌های گذشته، حمایت لازم را از تیم داشته باشند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *