×
آخرین اخبار

ضیائیان، مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد؛
آغاز بارندگی از امشب/ دمای منفی ۴ درجه در شهرکرد

  • کد نوشته: 18893
  • ۱۳۹۸-۰۹-۱۱
  • 617 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز؛ صادق ضیائیان، مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور، اعلام کرد: یک سامانه بارشی از غرب کشور وارد شده و طی امروز و فردا به تدریج مناطق مختلفی از کشور را بارانی خواهد کرد. صادق ضیائیان، مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور، گفت: امروز دوشنبه سامانه […]

    آغاز بارندگی از امشب/ دمای منفی ۴ درجه در شهرکرد
    به گزارش دیدگاه نیوز؛ صادق ضیائیان، مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور، اعلام کرد: یک سامانه بارشی از غرب کشور وارد شده و طی امروز و فردا به تدریج مناطق مختلفی از کشور را بارانی خواهد کرد.

    صادق ضیائیان، مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور، گفت: امروز دوشنبه سامانه بارشی در نوار غربی کشور و همچنین دامنه های جنوبی البرز در  استان های قزوین، البرز و تهران فعال است و سبب بارش گاهی رعد و برق و وزش باد می شود.

    صادق ضیائیان افزود: در مرکز و جنوب کشور نیز بارش پراکنده پیش بینی شده و به تدریج بارش در سواحل شمالی کشور نیز آغاز خواهد شد.

    به گفته وی امروز بارش ها در استان های کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان و شمال خوزستان شدت بیشتری دارد.

    ضیائیان ادامه داد: صبح فردا با تداوم بارش در مناطق ذکر شده در مناطقی از جنوب و دامنه های جنوبی البرز در استان سمنان نیز بارش پراکنده پیش بینی می شود. همچنین فردا در استان های چهارمحال و بختیاری، کهکیلویه و بویراحمد، غرب فارس، شرق خوزستان و شمال بوشهر بارندگی شدت بیشتری دارد. اما به تدریج از فعالیت این سامانه در نوار غربی کاسته شده و بعد از ظهر فردا در مناطقی از نیمه شرقی کشور بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی می شود و این سامانه در اواخر وقت فردا از شرق کشور خارج خواهد شد.

    وی تصریح کرد: طی دو روز آینده در ارتفاعات زاگرس مرکزی و البرز مرکزی بارش برف نیز دور از انتظار نیست و دریای خزر از ظهر امروز تا ظهر فردا، مواج خواهد بود. هوای تهران امروز ابری و غبار آلود در بعدازظهر بارش پراکنده، امشب ابری و مه رقیق، در برخی ساعات بارش باران، فردا ابری و مه رقیق در بعضی ساعات بارش باران و در اوایل شب کاهش ابر و وزش باد پیش بینی شده است. تهران امشب در سردترین ساعت دمای ۶ درجه سانتیگراد را تجربه خواهد کرد و شهر کرد با دمای ۴- درجه سانتیگراد امشب سردترین مرکز استان کشور خواهد بود.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *