×
آخرین اخبار

آغاز انتخاب رشته کنکور ۹۷ از امروز

  • کد نوشته: 12577
  • ۱۳۹۷-۰۵-۱۵
  • 455 بازدید
  •  دیدگاه نیوز/ داوطلبان می‌توانند بعد از ظهر امروز با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور اقدام به انتخاب رشته کنند. دواطلبان کنکوری سراسری سال ۹۷ می‌توانند از امروز بعد از ظهر با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور اقدام به انتخاب رشته کنند. ضمن اینکه آن دسته از داوطلبانی که در آزمون حضور […]

    آغاز انتخاب رشته کنکور ۹۷ از امروز

     دیدگاه نیوز/ داوطلبان می‌توانند بعد از ظهر امروز با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور اقدام به انتخاب رشته کنند.

    دواطلبان کنکوری سراسری سال ۹۷ می‌توانند از امروز بعد از ظهر با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور اقدام به انتخاب رشته کنند. ضمن اینکه آن دسته از داوطلبانی که در آزمون حضور نداشتند و می‌خواهند از طریق رشته‌های بدون آزمون و یا با سوابق تحصیلی انتخاب رشته کنند امروز می‌توانند انتخاب رشته خود را انجام دهند.

    ناگفته نماند که دفترچه انتخاب رشته آزمون سراسری سال ۹۷ هم در باجه‌های روزنامه فروشی‌ها و هم بر روی سایت سازمان سنجش قابل دسترسی است و داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می‌توانند در روزهای ۱۵ تا ۲۰ مردادماه ۹۷ نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

    داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می‌توانند حداقل ۱۵۰ کدرشته محل را از میان کدرشته محل‌های تحصیلی مورد علاقه خود از گروه یا گروه‌های آزمایشی مجاز انتخاب کنند.

    گفتنی است؛ از تعداد یک میلیون و ۱۲ هزار و ۳۲۷ داوطلب ثبت‌نام کننده در کنکور ۹۷ تعداد ۹۱۰ هزار و ۷۱۳ نفر در جلسه آزمون حاضر بودند و از تعداد ۹۱۰ هزار و ۷۱۳ نفر که در جلسه آزمون حاضر بودند تعداد ۹۱۰ هزار و ۵۶۳ نفر مجاز به انتخاب رشته شدند و تنها ۱۵۰ نفر مجاز به انتخاب رشته نیستند. در واقع ۹۹.۹۸ درصد از حاضرین جلسه آزمون، مجاز به انتخاب رشته هستند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *