×
آخرین اخبار

آخرین وضعیت جان‌باختگان و مصدومان متاثر از برف در استان گیلان

  • کد نوشته: 20355
  • ۱۳۹۸-۱۱-۲۳
  • 586 بازدید
  • مجتبی خالدی در گفت‌وگو با دیدگاه نیوز در این باره اظهار کرد: بر اساس آخرین گزارش‌های دریافتی تا کنون سه تن درپی حوادث ناشی از بارش برف جان باختند. یکی از این افراد مردی بوده است بر اثر ریزش بهمن در رشته رود شهرستان رودبار جان خود را از دست داده است. وی ادامه داد: […]

    آخرین وضعیت جان‌باختگان و مصدومان متاثر از برف در استان گیلان

    مجتبی خالدی در گفت‌وگو با دیدگاه نیوز در این باره اظهار کرد: بر اساس آخرین گزارش‌های دریافتی تا کنون سه تن درپی حوادث ناشی از بارش برف جان باختند. یکی از این افراد مردی بوده است بر اثر ریزش بهمن در رشته رود شهرستان رودبار جان خود را از دست داده است.

    وی ادامه داد: فرد دیگری که مردی ٣۴ ساله بوده است در شهر رشت حین برف روبی از ساختمان سقوط کرده و جان خود را از دست داده است. همچنین یک مرد ١٨ ساله نیز بر اثر ریزش سقف ناشی از بارش برف جان در رشت جان خود را از دست داده است.

    به گفته وی، احتمال داده می‌شود که پنج نفر نیز بر اثر ریزش بهمن در رشته رود شهرستان رودبار مفقود شده باشند.

    وی در ادامه آخرین وضعیت جان‌باختگان و مصدومان متاثر از برف در استان گیلان تا ساعت ٢١ را اعلام کرد و گفت: تا ساعت ٢١ روز جاری ٧٨ نفر به علت از تروما ناشی از سقوط، سرما خوردگی و.. به مراکز درمانی اعزام شدند.

    وی ادامه داد: تا این ساعت هفت نفر که ۵ نفر به علت ریزش بهمن در شهرستان رودبار، یک نفر به علت سقوط از سقف و یک نفر نیز به علت ریزش سقف در شهر رشت جان خود را از دست داده‌اند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.