×
آخرین اخبار

آتش سوزی در مسجدسلیمان حادثه آفرید + گزارش تصویری

  • کد نوشته: 12127
  • ۱۳۹۷-۰۴-۱۲
  • 3313 بازدید
  • دیدگاه نیوز/ پریسا طاهری، ظهر امروز طی حادثه ای در یک مجتمع مسکونی ۵ طبقه واقع در منطقه ی سرکوره های این شهرستان آتش سوزی گسترده ای به وقوع پیوست.   این حادثه که در طبقه سوم مجتمع رخ داد اعضای این خانواده در منزل محبوس شده بودند که محبوس شدگان طی عملیاتی نجات و آتش […]

    آتش سوزی در مسجدسلیمان حادثه آفرید + گزارش تصویری

    دیدگاه نیوز/ پریسا طاهری، ظهر امروز طی حادثه ای در یک مجتمع مسکونی ۵ طبقه واقع در منطقه ی سرکوره های این شهرستان آتش سوزی گسترده ای به وقوع پیوست.

     

    این حادثه که در طبقه سوم مجتمع رخ داد اعضای این خانواده در منزل محبوس شده بودند که محبوس شدگان طی عملیاتی نجات و آتش مهار گردید. به گزارش خبرنگار ما از محل آتش سوزی ۴ نفر دچار دودگرفتگی شده که یکی از این افراد از طریق آمبولانس سازمان هلال احمر به بیمارستان ۲۲ بهمن اعزام و ۳ نفر دیگر در محل حادثه توسط اورژانس ۱۱۵ مورد مداوا قرار گرفتند. علت دقیق بروز این حادثه نیازمند بررسی توسط کارشناسان مربوطه می باشد.

     

    طی گزارش میدانی خبرنگار ما از محل حادثه، حکایت از آن داشت که واحد آتش نشانی شهرداری مسجدسلیمان با تاخیر بسیار زیادی در محل حادثه حاضر شده بود و به دلیل کمبود امکانات اطفاء حریق، به سختی حریق ساختمان را مهار نمود. 

     

    لازم به ذکر است  در شهرستان مسجدسلیمان در زمان بروز حادثه به صورت همزمان در چند نقطه، واحد آتش نشانی شهرداری به دلیل نبود امکانات استاندارد بدون کمک رسانی آتش نشانی شرکت بهره برداری نفت و گاز در مهار آتش و کنترل حوادث عملاً کاری از پیش نمی برد. این امر بارها مورد انتقاد توسط شهروندان قرار گرفته است و می طلبد که فرماندار مسجدسلیمان به عنوان رییس مدیریت بحران شهرستان به این مسئله ورود جدی نماید. 

     

    ضمناً طی گفته های شاهدین، مامورین آگاهی نیروی انتظامی در یک اقدام تحسین برانگیز در بدو وقوع حادثه از طریق پشت بام  و انتقال به مجتمع کناری اقدام به تخلیه ی ساکنین طبقات فوقانی نموده و از ایجاد خسارت جانی در این حادثه جلوگیری نمودند. 

    .

    تصاویر: امیر حیدری

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

     

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *