×
آخرین اخبار

یوفا: هیچ تیم اروپایی حق بازی با ایران و عربستان را ندارد

  • کد نوشته: 18052
  • ۱۳۹۸-۰۷-۰۳
  • 661 بازدید
  • در جلسه کمیته اجرایی یوفا به ریاست الکساندر شفرین درباره موضوع ممنوعیت ورود زنها به ورزشگاه ها در بعضی از کشورها تصمیم جدید گرفته شد. بر این اساس به تمامی تیمهای ملی و باشگاهی اروپا دستور داده شد که حق بازی در کشورهایی که در آن زنها برای ورود به ورزشگاه با محدودیت مواجه هستند را ندارند.
    یوفا: هیچ تیم اروپایی حق بازی با ایران و عربستان را ندارد

    یوفا در بیانیه‌ای مداخله جویانه اعلام کرد هیچ تیم ملی و باشگاهی از قاره اروپا حق بازی با تیم های ایران و عربستان را ندارند.

    به گزارش دیدگاه نیوز، در جلسه کمیته اجرایی یوفا به ریاست الکساندر شفرین درباره موضوع ممنوعیت ورود زنها به ورزشگاه ها در بعضی از کشورها تصمیم جدید گرفته شد. بر این اساس به تمامی تیمهای ملی و باشگاهی اروپا دستور داده شد که حق بازی در کشورهایی که در آن زنها برای ورود به ورزشگاه با محدودیت مواجه هستند را ندارند.
    از مسئولان فدراسیون فوتبال ایتالیا سال قبل به خاطر برگزاری دیدار سوپر جام این کشور بین میلان و یوونتوس در عربستان که زنها با ممنوعیت ورود به ورزشگاه مواجه هستند، انتقاد شد.  در ادامه آمده است: تا جایی که می دانیم دو کشور به زنها حق دسترسی به ورزشگاه ها را ندادند و ما نمی توانیم آنها را جریمه کنیم چون در اختیار فیفا است ولی نمیتوان ساکت نیز بود. به همین دلیل تیم های تمامی ۵۵ عضو یوفا چه باشگاهی و ملی حق بازی در این کشورها و بازی با تیم های نماینده این کشورها را نخواهند داشت.
    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *