×
آخرین اخبار

‍ مدیرعامل شرکت گاز لرستان:
گازرسانی به ۳۰۱ روستا تا پایان سال جاری

  • کد نوشته: 24822
  • ۱۳۹۹-۰۲-۱۴
  • 399 بازدید
  • مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: گاز رسانی به ۳۰۱ روستا تا پایان سالجاری در دستور کار قرار گرفته است که ضریب نفوذ گاز رسانی به روستاهای لرستان به بیش از ۸۷ درصد خواهد رسید.
    گازرسانی به ۳۰۱ روستا تا پایان سال جاری

    به گزارش دیدگاه نیوز از لرستان، کرم گودرزی با بیان اینکه زیرساخت‌های خوبی در استان داریم و هیچ گونه محدودیتی برای گاز رسانی به صنایع نداریم، تصریح کرد: علاوه بر ۱۱۵ پروژه یاد شده، ۱۴ مورد پروژه گاز رسانی به صنایعی مانند «سی ان جی»، گلخانه‌ها و… عقد قرار شده است.

    وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به روند گاز رسانی به روستاهای لرستان، عنوان کرد: در استان دو هزار و ۳۵۴ روستای واجد گازرسانی در لرستان وجود دارد که از این تعداد هزار و ۷۰۹ مورد از نعمت گاز بهره مند هستند.

    مدیرعامل شرکت گاز لرستان افزود: گاز رسانی به ۳۰۱ روستا تا پایان سالجاری در دستور کار قرار گرفته است که ضریب نفوذ گاز رسانی به روستاهای لرستان به بیش از ۸۷ درصد خواهد رسید.

     

    گودرزی گفت: با گاز رسانی به این تعداد روستا، بیش از ۱۵ هزار خانوار روستایی از نعمت گاز بهره مند خواهند شد و ضریب گاز رسانی به روستایی استان تا پایان امسال به بیش از ۸۹ درصد می‌رسد.

    وی بیان داشت: همچنین کار مطالعاتی گاز رسانی به ۱۷۲ روستای دیگر استان انجام شده که با واگذاری به پیمانکار، تا پایان سال ۱۴۰۰، ضریب نفوذ گاز در روستاهای لرستان را به بیش از ۹۸ درصد خواهیم رساند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *