×
آخرین اخبار

پیش کسوتان دارایی هفت تپه ۵ / شاهین اهواز ۰

  • کد نوشته: 1397
  • ۱۳۹۶-۰۲-۰۵
  • 2869 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز، در روز گذشته راس ساعت ۱۷:۴۵ بین تیم های فوتبال پیشکسوتان دارایی هفت تپه و شاهین اهواز یک مسابقه دوستانه در زمین چمن واش واتر شرکت نفت انجام شد، که پس از ۹۰ دقیقه، بازی با پیروزی پیشکسوتان دارایی هفت تپه و با نتیجه ۵ بر ۰ به پایان رسید. از […]

    پیش کسوتان دارایی هفت تپه ۵ / شاهین اهواز ۰

    به گزارش دیدگاه نیوز، در روز گذشته راس ساعت ۱۷:۴۵ بین تیم های فوتبال پیشکسوتان دارایی هفت تپه و شاهین اهواز یک مسابقه دوستانه در زمین چمن واش واتر شرکت نفت انجام شد، که پس از ۹۰ دقیقه، بازی با پیروزی پیشکسوتان دارایی هفت تپه و با نتیجه ۵ بر ۰ به پایان رسید.

    از حاشیه حائز اهمیت و خوب این مسابقه، دیدار دوستان قدیمی بعد از ۲۰ سال بود که اشک شوق را از چشمانشان جاری ساخت. در این مسابقه مربیگری تیم پیشکسوتان دارایی هفت تپه را عبدالرضا بنی چعب و هدایت تیم شاهین اهواز را بابک بهنیا بر عهده گرفتند. در پایان این مسابقه دوستانه پیشکسوتان زیادی در میان تماشاگران به چشم میخوردند که برای دیدن بازی آمده بودند.

    در حاشیه این دیدار بعد از اینکه همه یکدیگر را در آغوش کشیدند، با ذکر صلوات و فاتحه یادی از مربیان گذشته و خوبی که از یاد رفتنی نیستند، شد. و از مربیان پیشکسوت از جمله: عمو مهدی، مجید چهارلنگی و احمد بنی چعب تقدیر شد و پس از انجام مراسم تقدیر همگی مستطیل سبز را به امید مسابقه ای دوباره ترک کردند.

    تیم پیشکسوتان فوتبال به ترتیب؛
    ایستاده سمت راست عبارتنداز: قاسم صادقی، حسین خرم نظری، مردانی، محمد حیدری زاده، مجید سیلاوی، شهرام نجفی، علیرضا دباش، فرزادحسین پور(کاپیتان تیم)، فرشاد، محسن رنجبر، عزیز مولازاده، فرزاد امیری، غلامرضا مرادی، زاهد سیلاوی (از بزرگان) و عباس خرم نظری

    نشسته از راست: فرشاد عبداللهی، علی مکوندی، جمیل عامری، رضاحسین پور، رضا شادکام، حمید سیلاوی، منصور حیدری زاده، حسن کریم پور، عبدالرضا بنی چعب (مربی تیم پیشکسوتان هفت تپه)

    گزارش از: پریسا مستقیم خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان صدا و سیمای مرکز خوزستان

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *