×
آخرین اخبار

پیام رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان به مناسبت فرا رسیدن ۲۷ اردیبهشت ماه، روز روابط عمومی و ارتباطات

  • کد نوشته: 25887
  • ۱۳۹۹-۰۲-۲۶
  • 456 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز؛ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان به مناسبت فرا رسیدن ۲۷ اردیبهشت ماه، روز روابط عمومی و ارتباطات پیامی صادر کرد. متن پیام به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم امروزه نبود ارتباطات “به عنوان یک‌نقیصه در هر تشکیلات و سازمان” مانع پیشرفت افراد و جوامع می شود زیرا […]

    پیام رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان به مناسبت فرا رسیدن ۲۷ اردیبهشت ماه، روز روابط عمومی و ارتباطات

    به گزارش دیدگاه نیوز؛ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان به مناسبت فرا رسیدن ۲۷ اردیبهشت ماه، روز روابط عمومی و ارتباطات پیامی صادر کرد.

    متن پیام به شرح زیر است:

    بسم الله الرحمن الرحیم
    امروزه نبود ارتباطات “به عنوان یک‌نقیصه در هر تشکیلات و سازمان” مانع پیشرفت افراد و جوامع می شود زیرا دسترسی افراد به ابزارهای ارتباطی نوین چون اینترنت و شبکه های اجتماعی از نکات کلیدی دستیابی برای رسیدن به تکامل و توسعه کشورها شناخته می شود.

    ۲۷ اردیبهشت ماه بر اساس تصمیم و تصویب شورای فرهنگ عمومی کشور ، روز ارتباطات و روابط‌عمومی نامگذاری شد و این روز بهانه‌ای است تا بدانیم نمادهای توسعه یک جامعه در گرو توزیع عادلانه اطلاعات، روشن‌گری و تنویر افکارعمومی، مردم‌داری و احترام به حقوق انسان‌ها به منظور افزایش سطح مشارکت مردم است که مأموریت اجرای آن برعهده روابط‌عمومی ها در سازمان‌هاست.
    اینجانب ضمن تبریک این روز به فعالان حوزه ی روابط عمومی، خبرنگاران و فعالان فضای مجازی که نقش تخصصی تبیین و روشنگری در جهت ارتقاء بینش اجتماعی، فرهنگی و سایر ابعاد و اجزای جامعه را عهده دارند، توفیق روزافزون و عاقبت بخیری این عزیزان را از درگاه احدیت آرزومندم.

    مسعود میرزاپور
    رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *