×
آخرین اخبار

پیام تبریک فرماندار هویزه به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار

  • کد نوشته: 5315
  • ۱۳۹۶-۰۵-۱۸
  • 575 بازدید
  • در دنیای کنونی این خبرنگاران رسانه ها هستند که با تیزهوشی ودقت، نقش واسطه بین مردم و مسئولان را ایفا می کنند. آن ها، از یک طرف درد دل مردم را می شنوند و به مقامات بالا انتقال می دهند، و از سوی دیگر، پاسخ های مسئولان را به آگاهی مردم می رسانند.واز دیگر وظایف خبرنگاران است که به بالندگی نظام و نیز پاسخگو بودن مسئولان یاری می رسانند

    پیام تبریک فرماندار هویزه به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار

    پیام تبریک فرماندارهویزه به مناسبت روز خبرنگار
    متن پیام بدین شرح است:

    باسمه تعالی

    خبرنگاران طلایه داران جبهه آگاهی و چشم بینا و زبان گویای مردم هستندو به راستی چه زیباست اندیشه ای که در مقابل قلم زانو زند و واژه هایی که در خدمت بیان حق برآید.

    خبرنگاران و روزنامه نگاران باخلق بهترین آثار و واژه ها در تلاش انددرد و مشکلات همه مردم را بازگو کنند اما وقتی که به مشکلات خود می رسند چیزی نمی نویسد.

    در دنیای کنونی این خبرنگاران رسانه ها هستند که با تیزهوشی ودقت، نقش واسطه بین مردم و مسئولان را ایفا می کنند. آن ها، از یک طرف درد دل مردم را می شنوند و به مقامات بالا انتقال می دهند، و از سوی دیگر، پاسخ های مسئولان را به آگاهی مردم می رسانند.واز دیگر وظایف خبرنگاران است که به بالندگی نظام و نیز پاسخگو بودن مسئولان یاری می رسانند.

    اینجانب ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهیدصارمی و شهدای این عرصه ۱۷ مرداد روز خبرنگار رابه فعالان عرصه خبر که با ایفای نقش صحیح خود می توانند جامعه را به سوی پیشرفت سوق دهند تبریک گفته و ازخداوند متعال برای آنها توفیق روزافزون مسئلت دارم.

    ناظم ثبوتی
    فرماندارشهرستان هویزه

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *