×
آخرین اخبار

به مناسبت یازدهم اردیبهشت، روز جهانی کارگر
پیام تبریک شهردار مسجدسلیمان به مناسبت روز کارگر

  • کد نوشته: 15345
  • ۱۳۹۸-۰۲-۱۱
  • 525 بازدید
  • شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان با صدور پیامی روز کار و کارگر,روز تجلیل از پیشتازان توسعه و پیشرفت را تبریک گفت.
    پیام تبریک شهردار مسجدسلیمان به مناسبت روز کارگر

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان با صدور پیامی به مناسبت فرا رسیدن ۱۱ اردیبهشت ماه روز کار و کارگر,روز تجلیل از پیشتازان توسعه و پیشرفت را به تمامی کارگران خلاق و پرتلاش میھن اسلامی به ویژه کارگران شهرداری مسجدسلیمان تبریک گفت.

    در این پیام آمده است: ما پیرو مکتبی هستیم که پیامبرش لباس خویش را وصله می نمود و دست کارگر را می بوسید و از مذهبی دم میزنیم که امیرش به کفش خویش پینه می زد و می فرمود : هرگز مبادا که شرافت و شخصیت افراد ، شما را وادارد که کار کوچک او را بزرگ و مهم و با ارزش جلوه دهید و یا اینکه گمنامی اشخاص شما را بر آن دارد که کار و تلاش آنان را کوچک بحساب بیاورید .

    یازدهم اردیبهشت ماه روز جهانی کار و کارگر فرصت مناسبی است که از کارگران زحمت کش ، پرتوان و تلاش گر که با همت والای خود چرخ صنعت و تولید را به گردش در می آورند و کار و عبادت و تلاش خود را در سرنوشت ملت ایران موثر می دانند تجلیل و قدردانی گردد .

    اینجانب ضمن سپاس وافر از سعی و کوشش بی وقفه و شبانه روزی کارگران ارجمند مجموعه شهرداری مسجدسلیمان این روز را به شما عزیزان شریف و ساعی و سخت کوش واحدهای شهرداری مسجدسلیمان تبریک عرض نموده و برای شما عزیزان و خانواده های محترمتان سلامتی و سربلندی و عزت آرزو می نمایم.

    شهام سلیمانی

    شهردار مسجدسلیمان

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *