×
آخرین اخبار

پلیس وارد دره فرحزاد شد؛ جمع‌آوری حدود ۲۲۰ معتاد متجاهر

  • کد نوشته: 19133
  • ۱۳۹۸-۱۰-۰۱
  • 583 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز؛ رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از جمع‌آوری حدود ۲۲۰ معتاد متجاهر و مقداری مواد و وسایل فروش مواد در طرح پاکسازی دره فرحزاد خبر داد. سردار ظهیری در حاشیه اجرای طرح پاکسازی دره فرحزاد بیان کرد: طرح پاکسازی معتادان متجاهر در شمال غرب تهران چند روزی است که جزو برنامه‌های پلیس بوده […]

    پلیس وارد دره فرحزاد شد؛ جمع‌آوری حدود ۲۲۰ معتاد متجاهر

    به گزارش دیدگاه نیوز؛ رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از جمع‌آوری حدود ۲۲۰ معتاد متجاهر و مقداری مواد و وسایل فروش مواد در طرح پاکسازی دره فرحزاد خبر داد.

    سردار ظهیری در حاشیه اجرای طرح پاکسازی دره فرحزاد بیان کرد: طرح پاکسازی معتادان متجاهر در شمال غرب تهران چند روزی است که جزو برنامه‌های پلیس بوده است و به صورت ویژه از شب گذشته آغاز شد تا بتوانیم جمع آوری معتادان متجاهر را در سمت دره فرحزاد و شمال غرب تهران انجام دهیم. این طرح جزو برنامه‌های پلیس و تدابیر سردار فرماندهی تهران بزرگ بوده است که تهران بزرگ باید عاری از معتاد متجاهر باشد و این طرح شروع شده و ادامه دار خواهد بود.

    وی تاکید کرد: روزانه این طرح را از ابتدای صبح به صورت ۲۴ ساعته در نقاط مختلف شهر تهران به ویژه شمال غرب و دره فرحزاد ادامه خواهیم داد و انشاالله بتوانیم دره فرحزاد و همچنین نقاطی که ممکن است معتاد متجاهر برای استعمال مواد مخدر یا خرده فروشان برای فروش مواد مخدر وجود داشته باشند را جمع آوری و تحویل مراجع قضایی دهیم و معتادان متجاهر را جهت بازپروری به کمپ‌ها تحویل دهیم. این جزو برنامه پلیس است و ادامه دار خواهد بود تا بتوان پاکسازی کامل را انجام دهیم.

    ظهیری یادآور شد: آنچه که حائز اهمیت است و باید تمام سازمانها کمک کنند این است که سازمان‌هایی مانند بهزیستی شهرداری و سایر ارگانها که می‌توانند به ما کمک کنند تا بتوانیم دره فرحزاد را پاکسازی و تثبیت کنیم و محلی برای تفریح‌گاه مردم در نظر بگیریم. این طرح ادامه دار خواهد شد تا  بتوانیم به کمک سایر دستگاه‌ها به اهداف خود برسیم.

    به گفته رئیس پلیس پیشگیری پایتخت، حدود ۲۲۰ معتاد متجاهر و مقداری مواد و وسایل فروش مواد در این طرح جمع آوری شد.

    وی در پاسخ به این سوال که برای خرده فروشان مواد مخدر در دره چه برنامه‌ای دارید؟ ادامه داد: به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهیم خرده فروشی در سطح منطقه فعالیت کند. ممکن است تعدادی اقدام به خرده فروشی کنند که برخورد با آنها جزو برنامه‌هاست و به طور حتم تحت اشراف پلیس خواهند بود و با هماهنگی مراجع قضایی با آنها برخورد خواهد شد.

    ظهیری تاکید کرد: برای ماندگاری و متداوم شدن طرح پاکسازی، برنامه ما این است که معبری در دره فرحزاد به کمک سایر دستگاه‌ها ایجاد کنیم که راه مردم و محلی برای تفریح آنها باشد. 

    رئیس پلیس پیشگیری پایتخت بیان کرد: با حضور مردم به طور حتم کسی نمی تواند در این محل عرض اندام و یا اقدام به استعمال مواد مخدر کند. 

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *