×
آخرین اخبار

پزشکی قانونی: بیش از ۱۶۰۰ کشته بر اثر تصادفات رانندگی در مهرماه

  • کد نوشته: 18874
  • ۱۳۹۸-۰۹-۱۱
  • 645 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز؛ در این مدت استانهای خوزستان با ۱۲۵، تهران با ۱۲۱ و فارس با ۱۰۷ بیشترین و استانهای اردبیل با ۲۰، گلستان و چهار محال و بختیاری هر کدام با ۲۳ و کهگیلویه و بویراحمد با ۲۴ فوتی کمترین آمار تلفات حوادث رانندگی را داشته‌اند. پزشکی قانونی اعلام کرد که ​با افزایش […]

    پزشکی قانونی: بیش از ۱۶۰۰ کشته بر اثر تصادفات رانندگی در مهرماه
    به گزارش دیدگاه نیوز؛ در این مدت استانهای خوزستان با ۱۲۵، تهران با ۱۲۱ و فارس با ۱۰۷ بیشترین و استانهای اردبیل با ۲۰، گلستان و چهار محال و بختیاری هر کدام با ۲۳ و کهگیلویه و بویراحمد با ۲۴ فوتی کمترین آمار تلفات حوادث رانندگی را داشته‌اند.

    پزشکی قانونی اعلام کرد که ​با افزایش ۱۵.۴ درصدی شمار جانباختگان حوادث رانندگی در مهر ماه امسال، تعداد جانباختگان به ۱۶۷۰ نفر در این ماه رسیده است.

    به گزارش ایلنا، در مهر ماه سال جاری ۱۶۷۰ نفر در حوادث رانندگی جان خود را از دست دادند. این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که آمار تلفات ۱۴۴۷ نفر بود، ۱۵.۴ درصد افزایش یافته است. همچنین از کل تلفات مهر ماه امسال ۱۲۹۵ مرد و ۳۷۵ نفر زن بودند.

    در این مدت استانهای خوزستان با ۱۲۵، تهران با ۱۲۱ و فارس با ۱۰۷ بیشترین و استانهای اردبیل با ۲۰، گلستان و چهار محال و بختیاری هر کدام با ۲۳ و کهگیلویه و بویراحمد با ۲۴ فوتی کمترین آمار تلفات حوادث رانندگی را داشته‌اند. طی این مدت ۱۱۳۱ نفر در مسیرهای برون شهری، ۳۸۷ نفر در مسیرهای درون شهری، ۱۲۲ نفر در مسیرهای روستایی، شش نفر در راه‌های اختصاصی و ۲۴ نفر نیز در سایر مسیرها جان خود را از دست داده‌اند.

    در مهر ماه امسال همچنین ۳۲ هزار و ۸۰۸ مصدوم حوادث رانندگی به مراکز پزشکی قانونی مراجعه کردند که از این تعداد ۲۳ هزار و ۷۶۵ نفر مرد و نه هزار و ۴۳ نفر زن بودند. این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۶.۴ درصد افزایش یافته است.

    در هفت ماهه سال جاری نیز آمار تلفات حوادث رانندگی با رشد ۲.۱ درصدی مواجه بوده، در این مدت ۲۲ هزار و ۲۸ نفر نفر در حوادث رانندگی جان خود را از دست دادند. این رقم در مدت مشابه سال قبل، ۱۰ هزار و ۷۹۹ نفر بوده است.

    از کل تلفات تصادفات هفت ماهه، ۸۵۷۸ نفر مرد و و ۲۴۵۰ نفر زن بودند. بیشترین تلفات هفت ماهه امسال مربوط به استان های فارس با ۸۵۰، خراسان رضوی با ۷۷۸ و تهران با ۷۷۷ مورد و کمترین آن با ۱۱۳ نفر مربوط به ایلام، ۱۴۹ نفر استان چهارمحال و بختیاری و ۱۵۵ فوتی مربوط به استان کهگیلویه و بویر احمد بوده است.

    در این مدت ۲۲۷ هزار و ۸۳۶ مصدوم حوادث رانندگی به مراکز پزشکی قانونی مراجعه کردند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل کاهشی جزئی داشته است.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *