×
آخرین اخبار

پروژه گازرسانی روستاهای محور افرینه پلدختر دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد

  • کد نوشته: 32256
  • ۱۳۹۹-۰۵-۰۴
  • 438 بازدید
  • مدیرعامل شرکت گاز لرستان با بیان اینکه گازرسانی به ۸۰روستای شهرستان پلدختر انجام شده است گفت: طرح گازرسانی به ۱۵روستای محور افرینه دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.
    پروژه گازرسانی روستاهای محور افرینه پلدختر دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد

     

    به گزارش دیدگاه نیوز از لرستان،کرم گودرزی در حاشیه بازدید از پروژه‌های گازرسانی روستا‌های پلدختر با بیان اینکه گازرسانی به ۸۰ روستای پلدختر انجام شده و پروژه گازرسانی به ۱۵ روستای دیگر نیز در حال انجام است اظهار داشت: سعی می‌کنیم که گازرسانی به روستا‌های محور افرینه و بن لار را تا دهه فجر امسال به بهره‌برداری برسانیم.

    وی افزود: طرح گازرسانی به ۴۶ روستای شهرستان پلدختر نیز در دست مطالعه قرار دارد و پروژه گازرسانی به روستای پاعلم هم پیگیری خواهد شد.

    مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان با اشاره به اینکه پروژه‌های گازرسانی به روستا‌های استان لرستان در با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حال انجام است و شیوع بیماری کرونا نتوانسته این پروژه‌ها را تعطیل کند عنوان کرد: تمام پروژه‌های گازرسانی استان فعال و در حال انجام است.

    گودرزی با اشاره به اینکه گازرسانی به سایت‌های سیل‌زدگان پلدختر و معمولان انجام شده است بیان کرد: گازرسانی به کارخانه آهک هیدراته پلدختر انجام می‌شود و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *