×
آخرین اخبار

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد خبر داد
پاسداری که بخاطر سلامتی مردم همچنان در کماست

  • کد نوشته: 25204
  • ۱۳۹۹-۰۲-۱۸
  • 390 بازدید
  • به گزارش خبرروز؛ جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از در کما بودن یک پاسدار بخاطر سلامتی مردم در مقابل کروناویروس خبر داد. جهانگیر انصاری پنجشنبه ۱۸ اردیبهشت ماه در جمع خبرنگاران افزود: سپاه فتح استان در عرصه سلامت و مبارزه با بیماری کروناویروس برای حفظ سلامتی مردم از همه امکانات، تجهیزات و ظرفیت […]

    پاسداری که بخاطر سلامتی مردم همچنان در کماست

    به گزارش خبرروز؛ جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از در کما بودن یک پاسدار بخاطر سلامتی مردم در مقابل کروناویروس خبر داد.

    جهانگیر انصاری پنجشنبه ۱۸ اردیبهشت ماه در جمع خبرنگاران افزود: سپاه فتح استان در عرصه سلامت و مبارزه با بیماری کروناویروس برای حفظ سلامتی مردم از همه امکانات، تجهیزات و ظرفیت های خود استفاده کرد.
    وی اظهارکرد: سپاه فتح طی ایام کرونا در بخشها و رده های مختلف از جمله تیپ ۴۸ فتح، بسیج و نواحی مقاومت شهرستانهای نیز پای کار بود.
    جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: حتی بخاطر کم بودن تجهیزات ضدعفونی و گندزدایی از ماشین آلات کشاورزی نیز جهت ضدعفونی اماکن عمومی و خیابانها استفاده کرده ایم.
    سرهنگ انصاری با اشاره به حادثه مصدومیت یکی از پاسداران جوان سپاه در شهر باشت تصریح کرد: سرهنگ حسین احمدی یکی از پاسداران جوان این شهر روز پنجم فروردین ماه ۹۹ در حین ماموریت و عملیات ضدعفونی خیابانها و اماکن عمومی شهر دچار سانحه شد و به کما رفت و همچنان در کماست.
    وی ادامه داد: این پاسدار جوان از ناحیه سر آسیب و صدمه دیده و همچنان در کما به سر می برد که با توجه به اینکه در ماه مبارک رمضان قرار داریم از مردم انتظار داریم برای سلامتی و شفای این پاسدار دعا کنند.
    جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ما پاسداران جان فدای مردم و نظام هستیم، عنوان کرد: هر تهدیدی که مردم و کشور با آن مواجه باشند آماده ایم جانمان را فدا کنیم تا مردم در آسایش و آرامش بتوانند زندگی کنند.

    .


    انتهای پیام

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *