×
آخرین اخبار

واکنش بحث‌برانگیز وزیر خارجه عربستان سعودی به حملات تروریستی تهران

  • کد نوشته: 3377
  • ۱۳۹۶-۰۳-۱۷
  • 1066 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز؛ عادل الجبیر، وزیر خارجه عربستان  سعودی نسبت به خبر وقوع حملات تروریستی در تهران واکنشی نشان نداد و گفت سوال بعدی لطفا! همچنین امروز صبح وزیر خارجه عربستان، قبل از حوادث تروریستی تهران نوشت: ایران به خاطر دخالت و حمایت از تروریسم در منطقه باید تنبیه شود.(!) این در حالی است که […]

    واکنش بحث‌برانگیز وزیر خارجه عربستان سعودی به حملات تروریستی تهران
    به گزارش دیدگاه نیوز؛ عادل الجبیر، وزیر خارجه عربستان  سعودی نسبت به خبر وقوع حملات تروریستی در تهران واکنشی نشان نداد و گفت سوال بعدی لطفا!
    همچنین امروز صبح وزیر خارجه عربستان، قبل از حوادث تروریستی تهران نوشت: ایران به خاطر دخالت و حمایت از تروریسم در منطقه باید تنبیه شود.(!)
    این در حالی است که محمد بن سلمان، جانشین ولیعهد عربستان سعودی روز سوم ماه مِه (۱۳ اردیبهشت) در مصاحبه با خبرگزاری الاخباریه، هرگونه تمایل به دوستی با ایران را رد کرده بود و گفته بود:  “اما ما در عربستان منتظر جنگ نمی‌مانیم بلکه به گونه‌ای کار خواهیم کرد که جنگ به داخل ایران کشیده شود.”
    گفتنی است پیش از ظهر امروز حدود ۳ الی ۴ مهاجم مسلح وارد ساختمان مجلس شورای اسلامی شده و اقدام به تیراندازی کردند. همچنین صبح امروز فردی مسلح در حرم امام خمینی (ره) با اقدام به تیراندازی چند تن را مجروح و سپس خود را منفجر کرد.
    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *