×
آخرین اخبار

مراقب آتش‌سوزی ناشی از تجهیزات برق در منزل باشید

  • کد نوشته: 16393
  • ۱۳۹۸-۰۴-۰۷
  • 576 بازدید
  • مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز با اشاره به اینکه برخی از آتش‌سوزی‌های رخ‌داده در خانه ناشی از بی‌توجهی شهروندان به تجهیزات برق است، گفت: شهروندان به تجهیزات و لوازم برقی خود توجه جدی داشته باشند.
    مراقب آتش‌سوزی ناشی از تجهیزات برق در منزل باشید

    به گزارش دیدگاه نیوز؛ مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز با اشاره به اینکه برخی از آتش‌سوزی‌های رخ‌داده در خانه ناشی از بی‌توجهی شهروندان به تجهیزات برق است، گفت: شهروندان به تجهیزات و لوازم برقی خود توجه جدی داشته باشند.

    حسن کریمی اظهار کرد: برخی از آتش سوزی‌های رخ داده در خانه ناشی از بی توجهی شهروندان به تجهیزات برق است و بی توجهی به تجهیزات برقی ممکن است خسارت‌های جبران ناپذیری به دنبال داشته باشد.

    وی افزود: سرویس و نگهداری نشدن و به اصطلاح فنی آچار کشی نشدن سه شاخه‌های برقی به ویژه سه شاخه‌های کولر و لوازم برقی از این قبیل، باعث می‌شود تا سرکابل آن‌ها سست شده و باعث داغ شدن تجهیز شود.

    مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز تصریح کرد: این مساله باعث می‌شود تا آن وسیله برقی از حالت استاندارد خارج شود و ممکن است تا شرایطی را به وجود بیاورد که شاهد آتش سوزی باشیم.

    کریمی ادامه داد: به لحاظ استاندارد نباید کابل و سه شاخه‌های وسایل برقی گرم شود و هنگامی چنین پدیده‌ای رخ میدهد که سرکابل آن وسیله برقی در محل خود نیم سوز و سست شود. شهروندان هنگامی که این مساله را مشاهده می‌کنند باید سه شاخه را بلافاصله از مدار خارج و توسط یک شخص متخصص اصلاح کنند.

    وی خاطرنشان کرد: با توجه به گرمای هوا و شرایطی که برای تجهیزات برقی در خانه‌ها به وجود می آید، شهروندان اهوازی به تجهیزات برقی خود توجه جدی داشته باشند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *