×
آخرین اخبار

مراسم “تکریم از خبرنگاران و رسانه ها”در نماز جمعه شهرستان هویزه برگزار شد.

  • کد نوشته: 5143
  • ۱۳۹۶-۰۵-۱۳
  • 1419 بازدید
  • دیدگاه نیوز/ علیرضا شناوی- رهبر معظم انقلاب در وصف خبرنگاران فرموده اند: خبرنگاران لحظات نابودشدنی و زوال یافتنی را تثبیت و ابدی می کنند، گزارشگری و خبر رسانی، یک حرفه ی باارزش است. هر حادثه وقتی در چاردیواریِ سکوت و بی اعتنایی و غفلت قرار بگیرد، خواهد مرد و فراموش خواهد شد. پایدار شدن حوادث بستگی دارد […]

    مراسم “تکریم از خبرنگاران و رسانه ها”در نماز جمعه شهرستان هویزه برگزار شد.

    دیدگاه نیوز/ علیرضا شناوی- رهبر معظم انقلاب در وصف خبرنگاران فرموده اند: خبرنگاران لحظات نابودشدنی و زوال یافتنی را تثبیت و ابدی می کنند، گزارشگری و خبر رسانی، یک حرفه ی باارزش است.

    هر حادثه وقتی در چاردیواریِ سکوت و بی اعتنایی و غفلت قرار بگیرد، خواهد مرد و فراموش خواهد شد. پایدار شدن حوادث بستگی دارد به این که مبلّغان و خبررسانانی امین، صادق و با انگیزه داشته باشند و به مسئله ی خبررسانی باید به این چشم نگاه کرد که به نیت ترویج خیر باشد.

    در دعا می خوانیم: «افضل زاد الرّاحل الیک عزم اراده»؛ برترین توشه ی رهروان این راه، عزم و اراده است. اگر این اراده و عزم وجود داشته باشد، نیروها در وجود انسان به کار می افتند؛ استعدادها شکوفا می شوند و فکر و جسم – هر دو – کار می کنند. … کار کسانی که در عالم خبر و گزارش و کارهای ذهنی و فکری در ارتباط با مردم هستند، از این جهت بسیار اهمیت پیدا می کند.

    هفدهم مردادماه سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار و مسئول خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران در مزار شریف که در سال ۱۳۷۷ در جریان کشتار دیپلمات های ایرانی در مزار شریف به فیض شهادت نائل آمد.

    “به همین مناسبت ۱۷ مرداد ماه، روز خبرنگار نامگذاری شد”

    امروز نیز به پاس قدردانی از خبرنگاران ، از خبرنگاران نمونه شهرستان دشت هویزه و دشت آزادگان در مصلای نماز جمعه هویزه از طرف حجت الاسلام و المسلمین حمزه نژاد امام جمعه هویزه ، با اهدای تقدیرنامه و جوایزی از آنها تقدیر و تشکر بعمل آمد.

    خبرنگارانی که از آنها تقدیر و تشکر بعمل آمد به شرح ذیل می باشند:

    ۱_ پیشکسوت خبرنگاران و خبرنگار رسمی صدا و سیما آقای سعیداوی

    ۲_خبرنگار و مدیر دفتر شبکه ماهواره ای الاهواز در هویزه آقای رزاق حامدی

    ۳_ خبرنگار پانا خوزستان و فعال فضای مجازی آقای نبی نیسی

    ۴_ خبرنگار صدا و سیما خانم نصرت عقیلی

     

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *