×
آخرین اخبار

مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان از جذب اعتبارات مرکز سلامت شهر زهره خبر داد

  • کد نوشته: 16283
  • ۱۳۹۸-۰۳-۲۹
  • 2070 بازدید
  • به گزارش خبرنگار دیدگاه نیوز از هندیجان دکتر احسان صفایی مدیر شبکه بهداشت درمان هندیجان در این باره اظهار داشت: در راستای خدمت رسانی به مردم شریف بخش چم خلف عیسی از توابع شهرستان هندیجان مناقصه مرکز خدمات جامع سلامت شهر زهره برگزار و پیمانکار مشخص شد و انشاالله با اعتبار جذب شده حدود یک […]

    مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان از جذب اعتبارات مرکز سلامت شهر زهره خبر داد

    به گزارش خبرنگار دیدگاه نیوز از هندیجان دکتر احسان صفایی مدیر شبکه بهداشت درمان هندیجان در این باره اظهار داشت: در راستای خدمت رسانی به مردم شریف بخش چم خلف عیسی از توابع شهرستان هندیجان مناقصه مرکز خدمات جامع سلامت شهر زهره برگزار و پیمانکار مشخص شد و انشاالله با اعتبار جذب شده حدود یک میلیارد و دویست میلیون تومان است و در یک ماه آینده کار ساخت این مرکز آغاز خواهد شد.

    مدیر شبکه بهداشت و درمان در ادامه افزود: انشاالله با ساخت این مرکز به دنبال آن تلاش برای جذب نیروی انسانی، خدمات بهداشتی درمانی ارائه شده کیفیت بهتر و بیشتری داشته باشد. دکتر صفایی ادامه داد: همچنین کار ساخت اورژانس بین جاده ای سویره نیز با جذب اعتبار حدود ۱۵۰ میلیون تومان آغاز شده است.
    وی در پایان همچنین مذاکراتی با تعدادی از خیرین بزرگوار جهت ساخت مرکز خدمات جامع سلامت سویره در حال انجام می باشد. که بتوان مشکل این روستا حل گردد.

     

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *