×
آخرین اخبار

شهردار مسجدسلیمان در جلسه ویژه ستاد مدیریت بحران شهرستان؛
مجموعه شهرداری با تمام توان در خدمت همشهریان است

  • کد نوشته: 16628
  • ۱۳۹۸-۰۴-۱۸
  • 456 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز؛ در پی زمین لرزه به بزرگی ۵.۷ ریشتر در مسجدسلیمان و ۲۲ پس لرزه در این شهرستان صبح امروز محسن رضایی دبیر تشخیص مصلحت نظام به منظور سرکشی به مناطق آسیب دیده و کمک رسانی وارد این نشهرستان شد  و در جلسه ستاد بحران  این شهرستان حضور یافت. در این جلسه […]

    مجموعه شهرداری با تمام توان در خدمت همشهریان است

    به گزارش دیدگاه نیوز؛ در پی زمین لرزه به بزرگی ۵.۷ ریشتر در مسجدسلیمان و ۲۲ پس لرزه در این شهرستان صبح امروز محسن رضایی دبیر تشخیص مصلحت نظام به منظور سرکشی به مناطق آسیب دیده و کمک رسانی وارد این نشهرستان شد  و در جلسه ستاد بحران  این شهرستان حضور یافت.

    در این جلسه که حاجی زاده معاون استاندار؛ فرماندار مسجدسلیمان ؛ سپاه ناحیه مسحدسلیمان ؛ هوانیروز و کلیه دستگاه های خدماتی و امدادی در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان نیز حضور داشتند شهام سلیمانی شهردار مسحدسلیمان اظهار کرد: از این اتفاق ناگوار که موجب مصدومیت تعدادی از همشهریان عزیز و‌ خسارت جدی به منازل و وسایل آنان شده است بسیار متاسفم هستم.

    وی افزود: از بدو حادثه با دستور فرماندار شهرستان ستاد بحران شهرستان با حضور همه دستگاهای خدماتی امدادی نظامی و انتظامی به منظور پیگیری مشکلات بوجود آمده ناشی از زلزله در شهرستان و اتخاذ تصمیم جهت خدمات رسانی و امداد تشکیل گردید.

    شهام سلیمانی تاکید کرد: بکی از مشکلاتی که در مسجدسلیمان سال هاست با آن دست به گریبان هستیم عدم زیرساخت ها و خطوط ارتباطی مناسب است که این امر در مواقع بحران همچون زلزله بیشتر نمود پیدا می کند.

    شهردار مسجدسلیمان عنوان کرد: شهرستان مسجدسلیمان به دلیل بافت فرسوده که دارد متاسفانه در صورت بحران دچار مشکلات فراوانی خواهد شد که جهت حل این مشکلات نیازمند نگاه ویژه دولت در اعطاء و تخصیص اعتبارات می باشد.

    شهام سلیمانی ضمن قدردانی از دکتر محسن رضایی و حضور ایشان در شهرستان تاکید کرد که محسن رضایی یکی از ظرفیت ها و افتخارات ایل بختیاری است وی از ایشان درخواست کرد که نگاه دولت را به منطقه محروم مسجدسلیمان و جبران خسارت های مردم جلب کند.

    شهام سلیمانی خاطرنشان کرد: مجموعه شهرداری مسجدسلیمان با تمام توان در کنار همشهریان عزیز می باشد.

    وی در خصوص میزان خسارت وارده به منازل مسکونی اظهار کرد: ۱۰ تا ۵۰ درصد به منازل مسکونی شهرستان خسارت وارد شده است .که مهمترین مسئله و نگرانی مردم جبران خسارت های وارده است که باید در این خصوص تدابیر لازم اندیشده شود.

    وی افزود: از حضور دکتر حاجی زاده معاون استاندار در شهرستان از همان ساعت اولیه حادثه تشکر می کنم قطعا حضور ایشان و استاندار محترم در شهرستان موجب دلگرمی و روحیه بیشتر در بین دستگاه ها گردید.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *